Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Please don't stop the music!
Ahoj! Kolejna stylizacja dla Was. Inaczej niż poprzednio.
Planowałam zrobić coś eleganckiego z tą sukienką, ale jakoś wpadła mi na nią ta kurtka i już się nie dało ;) 


Podoba się? 

PS. Postanowiłam, że zmieniam "stylówę" mojej doll, z racji czego wyprzedaję większość ciuchów - 
szczególnie stare HB oraz różnorakie tribute, których i tak na doll nie zakładam.
Zainteresowanych zapraszam do śledzenia moje bazaaru, bo jest cały czas aktualizowany.

__________
Całuski
Coldi

17 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja i genialna fryzurka. Idealnie wpisała sie w klimat stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiem dlaczego, ale podoba mi się. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalona stylizacja! Nie do końca w moim guście, ale jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, fantastyczna stylizacja! A fryzura nieziemska! Makijaż również mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Kocham cię za to, tyle powiem. Ta sukienka bardzo mi się podoba tak samo jak kurteczka, ale jedyni 1 rzecz mam. Świetna kolorystyka i pomysł ze słuchawkami, które świetnie dopełniają. Taka szalona, oryginalna i trochę groźna i drapieżna. Jedynie dałabym krótsze, ale zabudowane na palcach puty

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale ta fryzura ...
    Inna fryzura i będzie lepiej :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna aczkolwiek nie w moim stylu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie przekonuje, ale dzisiaj wyjątkowo trudno jest mi dogodzić .-.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Co za stylizacja, genialna. Stylowa fryzurka i dopasowany makijaż ;) Więcej takich stylizacji!
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem do mnie nie trafiła ta stylizacja :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fryzura! :D Stylizacja tym razem mi się nie podoba, za dużo tu wszystkiego.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny klimat. Stylizacja na poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalna! Nigdy nie stworzyłam żadnej stylizacji z tą sukienką, dlatego bardzo podoba mi się fakt, że jej użyłaś.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie w moim stylu, ale jest bardzo fajna :D

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!