Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ankieta N vs M
Kochani! Czas aby wybrać osobę, która wejdzie do etapu 3,  konkursu Nowicjusze vs mistrzowie. Tematem stylizacji była marka Chanel. Należało wg swojego pomysłu wykonać stylizację z rzeczą Chanel bądż też nie używając ubrań tej marki wyglądać jak z pokazu kolekcji Chanel. Mamy tu 3 mistrzowskie stylizacje. Można oddać jedynie jeden głos na najlepszą chanel'owską stylizację. Jestem ciekawa na kogo zagłosujecie.
Głosowanie trwa 1 dzień.




39 komentarzy:

  1. Mama nie wiem. :D Zagłosowałam z wyliczanki. :P Wybierałam z Klamar i Jarus. No i wypadło na Klamar. :D
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, bo klamar ma lepsza stylizacje, u jarus jakos za duzo tego dobrego - to nakrycie głowy jest moim zadniem zbedne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotrek, Fantastik, Fantastik Piotrek, nie wiem, z dwóch przeglądarek niech będzie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo i z trzech, bo w sumie Klamar też mi się podoba. xd

      Usuń
    2. Jak każdy będzie głosował z 3 przeglądarek to bedzie super:p ha ha ha ha ha

      Usuń
    3. Ee tam, ludzie są leniwi xd

      Usuń
    4. łe to prawda, mi się nie chce np. plus mam tylko dwie przeglądarki bo wypchałam komputer jakimiś paściami i nic mi się już do niego nie mieści xd

      Usuń
    5. Nie tacy leniwi... Jak chcialan wygrac pojedynki to zaglosowalam na siebie ze wszystkich przegladarek i komputerow/telefonow/tabletow w domu i nawet myslalam, zeby zaglosowac na siebie ze wszystkich komputerow w sali informatycznej, ale nie wyszlo z tego nic. Wygralam! XD MYSLE ZE MOGE TO WYJAWIC PO FAKCIE DOKONANYM

      Usuń
    6. Z innej przeglądarki nie da się oddać drugi głos. Jeden głos - jeden IP. A te przeglądarki, które masz na komputerze, mają jeden taki sam IP :P

      Usuń
    7. W takim razie zmarnowałem minutę swojego życia. ;l

      Usuń
  4. Piotrek! ♥ piękna stylka, klamar33 też, ale głos na jarus55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beata! Dawno Ciebie nie widziałem! Nadal masz problem z komputerem czy już jest naprawiony? Obstawiam, że to drugie :D

      Usuń
    2. zepsuty leży, korzystam z mamy obecnie xd

      Usuń
  5. Moje serce skradła stylizacja Piotrka i to na niego oddałam głos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na Klamarke zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nie podoba mi sie zadna, ale ostatecznie klamar, bo zal tak wstrzymac sie od glosu. Powodzenia klamar :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja klamar ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos na Piotrka, mimo mojej niechęci do torebki, której użył. Klamar zbyt banalnie jak dla mnie.
    Organizatorzy! Chciałam napisać że dzisiaj wyjeżdżam na wakacje do 10 sierpnia, więc się wycofuję, chyba że najbliższy post będzie w ten dzień, w co wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w stylizacji Klamar jakoś nie mogę dojżeć Chanel :p
    Wachałam się między FantasticLove a Jarusiem. Tak czy inaczej zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam na FantasticLove2, jakoś najbardziej przypomina mi ten styl i samą Chanel.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosuję na Piotrka. Ale Klamar, także super stylizacja. Pozdrawiam.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos na klamar33. Cudowna stylka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wahałam się pomiędzy FantasticLove2, a Klamarem33, ale jakoś zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez wahania zagłosowałam na klamar33 :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobała mi sie stylizacja Klamar.

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos na FantasticLove2. Stylizacja klamar świetna, ale moim zdaniem nie bardzo wpisuje się w styl Chanel.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  18. FantasticLove2
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy! Bardzo się cieszę, że tak wielu osobom podoba się moja stylizacja, bo mam naprawdę "trudnych" przeciwników :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klamar i Jarus ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi tam Jarusia praca najbardziej się podoba XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozterka między Klamar i Jarus, ale dla mnie lepiej Klamar.

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mam pojęcia, druga i trzecia są boskie.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  24. U klamar za mało Chanel, u jarusa zbędna czapka, więc głos na FantasticLove.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!