Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć. Od godziny 7.10 siedziałam na stardoll i dekorowałam pokój. Był już wcześniej zaczęty, ale postanowiłam go dokończyć. Dzisiejszy post miał być inny, ale pomyślałam, że warto dodać moje dzieło, póki jeszcze jest świeże. Składa się ze 102 elementów, a jego stworzenie wyniosło mnie około 400 sd, w porywach do 500. Utrzymałam je w delikatnych odcieniach beżu z domieszką czerni i bieli. Jak zwykle jest to wnętrze nowoczesne. 




Co sądzicie o nowym pokoju? Czekam na opinie w komentarzach. Życzę Wam udanego weekendu.




21 komentarzy:

  1. Świetny pokój, ładna kolorystyka, wszystko mi się podoba :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wnętrze ze świetnym wystrojem i świetną kolorystyką! Lubie takie dość proste w odcieniach beżu, a konstrukcja ścian - mistrzowsko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny pokój, ale wydaje się troszkę pusty.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wnętrze, kolorystyka mi się podoba, ale według mnie 400sd za jeden pokój to zdecydowanie za dużo.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrze! Kolory są bardzo ładne, takie ciepłe, ale jednocześnie wnętrze wygląda nowocześnie. Brakuje mi czegoś na prawej ścianie, ale poza tym nie mam uwag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pokój! Widać, ze włożyłas w niego mnóstwo kasy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, ale nie w moim stylu
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Należą Ci sie wielkie BRAWA ! Pokój jest fenomenalny ! Zazdroszcze Ci takiej fantazji do tworzenia wnętrz
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie robi doskonałe wrażenie. To zbliżenie z manekinem już mniejsze ale rozumiem ,że to taki żart...

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Pięknie zgrałaś to wszystko pod kątem kolorystycznym, ściany, meble, dodatki, po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby mało elementów, nie jest przesadzone, ale te wnętrze robi wielki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo subtelne i delikatne wnętrze, wykonałaś kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, niby minimalistycznie ale pokój wypełniony, w dodatku - z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się kolorystyka, ale najlepsze jest to, że wnętrze nie jest przepełnione, według mnie to jest wielki,ale to wielki + :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle piękny! Bardzo lubię pokoje w tych kolorach.
    Mam tylko jedno pytanie, po co tam są dwie lampy obok siebie? Chociaż nie... pewnie dla ozdoby ;p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały! W sumie to trudno się dziwić skoro tak dużo Cię kosztował. Czekam na kolejne :D.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!