Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
B. Robin- konkurs
Pamiętacie post >KLIK<, w którym pisałam, że muzyk B.Robin pojawił się w biurze Stardoll. Otóż już dziś admini zorganizowali konkurs. 
Do wygrania jest dla każdego wirtualny mikrofon, oraz szanse na zdobycie realnych słuchawek a-Jays Five.

Wejdz na stronę:
Weź udział w konkursie

Zaznacz przy pierwszym pytaniu 9 oraz kliknij przycisk prześlij, w pytaniu drugim zaznacz Heidi Klum oraz kliknij przycisk Prześlij. 



GOTOWE!
W apartamencie znajdziesz wirtualny mikrofon
Przy odrobinie szczęścia 10 osób ma szanse na zdobycie realnych słuchawek.

Będziecie robić?

15 komentarzy:

  1. zrobiłam, jakaś szansa zawsze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy zrobić, mikrofon mi się nie przyda i pewnie wylądowałby w schowku, na wygraną także nie mam co liczyć xD

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się uda ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zrobiłam,mikrofon może się kiedyś przydać xp

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee niechcemisięnoplizzz i tak mi się nie przyda, a słuchawek mam pełen wielki koszyk, różne kolorki do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobię, ale z moim szczęściem na pewno mi się nie uda. :D
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę mi się robić, może kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobię, może się przydać.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. A co mi szkodzi, pewnie że zrobię ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mogę kliknąć na odpowiedzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam.
    Przydałyby mi się te realne słuchawki. Moje są już troszkę rozwalone, ale dalej działają :D

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!