Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#34 "I am skater girl"
Hejka! Dzisiaj w stylizacji wykorzystałam dwie koszulki z nowego LE. Jedna jest z działu męskiego, ale ładnie leży na lalce więc nie widzę powodu, dla którego miałabym jej nie kupować. Stylka jest trochę sportowa. Do tego deskorolka. Ja osobiście jeżdżę na desce od jakiegoś roku. Zabawnie jest patrzeć na ludzi, którzy z rozdziabioną buzią patrzą, że dziewczyna jedzie na desce. W mojej miejscowości to już szok na maxa, bo jeżdże tylko ja i moja przyjaciółka. Kurcze jak ktoś robi coś innego niż reszta to od razu patrzą jakby widzieli ufo xD
Ktoś z Was może jeździ na desce? A co z LE? Podoba się? Kupiliście coś? Pochwalcie się ;)
PS. Nie dodawałam opisu stylizacji, bo myślałam, że to nie potrzebne nikomu do szczęścia, ale ostatnio jedna dziewczyna mnie o to poprosiła, więc od teraz będę dodawać opisy :)


Czapka - Darmówka
Kamizelka - Darmówka
Stanik/top - LE
Koszulka - LE
Spodnie - Original Future
Deskorolka - Fudge
Buty - Original Future

22 komentarze:

  1. Mi się nie podoba, jest za dużo kolorów nie pasujących do siebie

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie przypadła mi do gustu. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego typu stylizacji, więc ta też nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo pubię oglądać jak ktoś jeździ na desce i jeszcze jak robi to profesjonalnie. Zazwyczaj oglądam konkursy typu street league. Jak patrze jak oni wykonują te triki to zastanawiam się jak to możliwe.
    Co do stylizacji to mi się nie podoba, ponieważ nie lubię tego stylu u dziewczyn, a u chłopaków to tylko te grzywki mnie drażnią. :D
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam jeździć na desce, ale nigdy nie miałam do tego predyspozycji :>
    Stylizacja nie trafia w moje gusta, sama nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  6. brzydka i ogólnie yolo swaggins, jestem na nie. Te buty z tymi spodniami, fuu
    Ja na desce prawie złamałam rękę, podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bardzo mi się podoba. Trochę za dużo tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba, lubię taki styl ;) Świetna jest ta koszulka z LE, żałuję, że nie kupiłam, była pod kamizelką na manekinie i zupełnie nie zwróciłam na nią uwagi.
    Niestety nie jeżdżę na desce, próbowałam się nauczyć, nie wychodziło mi i się poddałam. Wolę jeździć na waveboardzie.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nie jest zła, ale trzeba by było nad nią dłużej popracować.
    Na desce 'jeżdże', a przynajmniej jeździłam w tamtym roku. Szczerze mówiąc troche mi głupio jeździć, bo w mojej wiosce nie widać nikogo kto by na desce jeździł, a ludzie nieźle tu obgadują.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podoba. Lubię czasem się tak ubrać, choć może nie bardzo potrafię.
    Opis mieściny bardzo przypomina moją. Zadupie, że szkoda gadać.
    Z nowego LE kupiłam tylko różową torbę z frędzlami. Spodobała mi się tylko ona, a byłam gdy jeszcze nic nie kupili, choć muszę przyznać, że trzymałam ją chwilkę na liście życzeń, ot tak, dla przyjemności. ;)
    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się stylizacja podoba, dobrze, że nie dodajecie na bloga tylko określonego stylu. :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Popracuj trochę nad stylizacjami bo coś ci nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nie w moim stylu. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od razu dziękuję za opis stylizacji, fajnie, że zwracasz uwagę na to co piszemy. Co do stylizacji to ładna, podoba mi się to, że jest inna od wszystkich :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że stylizacja ma być na sportowo, ale jakoś do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  16. To nie mój styl :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się..tzn nie w ,moim stylu
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, chociaż się tak nie ubieram :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się ta stylizacja :( Osobiście lubię jeździć na deskorolce, chociaż do profesjonalistów nie należę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Deskorolkę kupiłam 2 lata temu i lubię jeździć. Kiedy kolega mnie kiedyś zauważył, że jeżdżę, był bardzo zdziwiony :) On też jeździł i jeździliśmy razem. Co do stylizacji, jest w stylu sportowym (nie da się ukryć). Jednak troszkę nie wyszło.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś jeździłam na desce ale skończyło się to złamaną ręką. Grałam do września ub.r. w kosza ale problemy z piszczelami i kolanami uniemożliwiły mi dalsze granie. Do tej pory jestem załamana ale daje jakoś radę.
    Co do stylizacji to nie ubrałabym się tak w życiu realnym oraz na stardoll :D W życiu realnym zazwyczaj chodzę w legginsach, dżinsach do tego bluza. Mój gust w życiu realnym a na stardoll bardzo się różni , np. łączenie srebra i złota to codzienność u mnie , na stardoll uważam na srebro i złoto.
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!