Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie Picks no.21
W starplazie pojawiła się zapowiadana kolekcja z wyboru Callie. Ceny są w przedziale od 7-38 sd. Najdroższą rzeczą jak poinformowała nas domsot jest sukienka biało-szafirowa z zielonym paskiem  inspirowana  kolekcją Dior za 65sd ( nie zauważyłam jej), chyba to przez cenę:) 
Jest również kilka rzeczy w starmonetach. Widzieliście kolekcję? Macie zamiar coś kupić?

dziękujemy za info jarus55 odnośnie rzeczy w kolekcji 
Jak poinformował nas w komentarzu jeden z obserwatorów jarus55 na wystawie nr 2:  sukienka- Rare. Na pierwszym manekinie 2 screen buty od Just Cavalli. Na trzecim manekinie - buty od Avril Lavigne. No i mała czarna torebka z Gucci Holiday Tribute.

23 komentarze:

  1. Jest jeszcze sukienka za 65sd, która jest najdroższą rzeczą w kolekcji.
    Ja kupiłam głównie kilka torebek, z 2 lub 3 pary butów i planuję jeszcze zakup toczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę nad dodatkami, wątpię abym kupił jakąś kiecke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak pisałam wcześniej nie kupię żadnych ciuchów tylko kilka butów i torebek. Możliwe, że skuszę się na zakup tylko jednej sukienki, tej na pierwszym screenie na pierwszym manekinie. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja bardzo słaba, mało rzeczy mi się podoba, jeszcze te duże ceny...
    Mi się podobają 4 rzeczy, bordowa i złota kopertówka, czarne okulary i złota sukienka :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam okulary, torebkę i buty, chyba na nic więcej się nie zdecyduję.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię okulary, dwie lub trzy torebki i zastanowię się nad kupnem naszyjnika i być może jeszcze czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cztery rzeczy. Może coś jeszcze kupię. Ogólnie kolekcja nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, sukienka z dziurami ♥ loff może murzynek mi kupi ♥ loff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatni na pierwszym i 5 na 2 screenie buty louboutin tribute
      (tu są http://1.bp.blogspot.com/-9Oy8MGRgaew/UeVSAUSimII/AAAAAAAAGVM/rOYvCsM5dcs/s1600/hgfd.png)

      Usuń
  9. Jak dla mnie to najlepiej jest kupować dodatki z tego sklepu, bo reszty się po prostu nie opłaca. 65 za sukienkę, ktora była kiedyś darmowa? I tak ludzie kupią...

    OdpowiedzUsuń
  10. omg nie mam kasy ;-; tym razem admini trochę przegieli, bo niektore rzeczy są (były) na prawdę wartościowe, ale z drugiej strony tym lepiej np dla mnie, bo taka okazja na ich zakup nigdy by sie nie zdazyla.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty na ostatnim manekinie i większość torebek trafiły w mój gust. Sukienkom też się przyjrzę.

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam sukienke, buty i torebke, może kupię coś jeszcze za sm.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pare rzeczy, ale na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. coś tam kupiłam :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  15. nic mnie nie zachwyciło i nie wiem czy coś kupię .

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedys polowała na sukienkę van Nota ,ale chyba jej jednak nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam buty za monety. Może jeszcze coś wybiorę.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic mi się nie podoba. Raczej nic nie kupię

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja wymarzona suknia z reniferami i sukienka z Fallen Angel, do tego kopertówka-kaseta i buty, które były u Avril. Jestem w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolekcję uważam nie za bardzo udaną, jednak mam zamiar kupić złotą sukienkę i naszyjnik.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!