Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #3
Dziś zaprezentuję kolejną zdobycz łowcy głów.
Tym razem wybór padł na MUNCHKIN_XD (kliknij by przejść do apartamentu)


Twarz jest zrobiona wręcz zawodowo i chyba każdy dostrzeże podobieństwo do tej panny:
Sama użytkowniczka napisała w swojej prezentacji, że swoją doll wzoruje właśnie na tej modelce.

MUNCHKIN_XD jest użytkowniczką z Wielkiej Brytanii.
Na stardoll jest od 2013-06-25 i ma 52 poziom, obecnie także status SuperStar.
W prezentacji możemy zobaczyć projektowane przez nią fryzury.
Niektóre z nich są odwzorowaniem rzeczywistości, jak np. fryzura z czapką.

Olivia, bo tak ma na imię właścicielka konta, świetnie radzi sobie z tworzeniem w stardesing.
Jej twarz jest przy tym bardzo oryginalna. 
Te, powstałe w ten sposób zaczynają mnie coraz bardziej do siebie przekonywać.

Osobiście uważam, że należy się jej duży szacunek, bo stworzyła coś naprawdę niesamowitego :)


A Wam jak się podoba MUNCHKIN_XD?
Znacie tę użytkowniczkę?

26 komentarzy:

  1. Jaka piękna Cara Delevingne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedtem jej nie znałam i szczerze mówiąc jej twarz nie przypadła mi do gustu. Bez tej blizny byłoby o wiele lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mamy Polską Care, ogólnie dużo osób się do niej upodabnia. Nie każdemu to wychodzi rzecz jasna. Do mnie ta doll nie przemawia, wolę bardziej oryginalne koncepcje. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Te brwi, ten kolczyk, fujka. Twarz sama w sobie okej, fryzura z czapką jest super. Dużo osób robi twarz podobną do Cary

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuuu fuuu fuuu. Jej doll wygląda okropnie. Cara jest bardzo ładna, ale jej podobizna już nie. Jej doll w ogóle mi się nie podoba. Ja jak Aleks wolę bardziej oryginalne koncepcje.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu rozpoznałam w niej tą modelkę. Jest świetna, ale ja nie lubię tego typu stworzonych doll.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podoba! Tylko nie rozumiem tego złotego elementu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna twarz! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okropna...
    Twarz mi się nie podoba, same cienie ze stardesign, słabe upodobnienie.
    Włosy także nie zachwycają, a o brwiach już nie wspomnę

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się to złote coś. Poza tym bardzo ładna twarz, szczególnie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co mam o tym sądzić ponieważ osobiście uważam że Cara ma śliczną twarz ale jak patrze na tą doll to już przestaję tak myśleć

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, oryginalna twarz, tylko te brwi trochę zbyt krzaczaste.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobna i moim zdaniem ładna ja osobiście nie używam rys ze stardesing,ale jak ktoś lubi.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się ta doll

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta doll tylko drażni mnie ta złota rysa, nie pasuje. Ale twarz ma jak najbardziej podobną do modelki :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to mnie bardziej ta twarz przeraża niż budzi szacunek. Cienie są za mocne, za agresywne. Ale zgadzam się z tym, że wygląda oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. doll sama w sobie jest bardzo ładna, niecodziennie spotykane na stardoll rysy twarzy. jest jednak parę rzeczy do których można by się przyczepić, np ten niezbyt gustowny kolczyk, ale to nie zmienia faktu, że użytkowniczka wykazała się dużym talentem.

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się doll nie podoba. Wgląda jakby miała zmarszczki. W realu ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać bardzo orginalna twarz i bardzo podobna do tej modelki :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne odwzorowanie, jest bardzo podobna. Zaraz ją odwiedzę i obejrzę projekty.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalna twarz, ale troszkę przeraża. Za mocne cienie, o brwiach nie wspomnę. Jednak udało się uchwycić podobieństwo :)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście doll bardzo podobna, jednak mi się nie podoba kolczyk w nosie i to coś obok XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobna, ale to złote coś jest dziwne.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo intrygująca twarz. Podoba mi się ze względu na oryginalność. Nie widziałam jeszcze podobnej doll. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!