Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
limona, cytryna, pomarańcza ....
Hej;
Dzisiejsze stylizacje skojarzyły mi się z owocami, a konkretnie z ich kolorem.
Myślę że te barwy jak najbardziej kojarzą nam się z latem.
A jak mijają wasze wakacje? Ja na razie jestem u babci, ale 04.08 wyjeżdżam nad morze do Mikoszewa.
Może ktoś z was będzie tam w tym samym czasie co ja.

Lewa;  gorsecik-darmówka ; wdzianko- darmówka; szorty-RIO; buty-RIO ; kolczyki-tingieling ;
Prawa;  top-DKNY; szorty-LE; wdzianko-StarDesign Fashion ; buty-nelly,com ; bransoleta- Callie's Picks;

sukienka-LE; buty-VOILE ; torebka- DARMÓWKA ; bransoleta- ELLE

sukienka- darmówka; buty-MOSCHINO TRIBUTE; naszyjnik- ELLE; torebka- ELLE; pasek- Callie;s Picks.

Pozdrawiam wszystkich komentujących i życzę superwego weekendu.
emu.musia


17 komentarzy:

  1. Te kolorki są miłe dla oka, ale stylizacje nie przypadły mi szczególnie do gustu. Ostatnia jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się buty, które wykorzystałaś w dwóch pierwszych stylizacjach :)
    Kolory są cudowne, ale stylizacje aż tak nie zachwycają. Ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory, ale stylizacje średnio mi się podobają :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kolory! Podoba mi się tylko pierwsza i druga stylizacja ;p Reszta taka sobie.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi sie druga i czwarta stylizacja. Połączenie żółtego z limonka jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 bardzo fajna. 2 łe fuj bluzka nie pasuje do żakietu i dałabym białe spodenki. 3 Noe najlepsza, ale koło domu będzie. 4 jest najlepsza. Użyłaś sukienki, która daje wielki + przy mojej opinii.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory. Stylizacje także mi się podobają.
    Czasem bywam w Mikoszewie (jestem z Trójmiasta), głównie plażing więc kto wie może się miniemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga nie zbyt mi się podoba, ale reszta jest świetna! Pierwsza ma bardzo ładne kolory, trzecia ciekawą sukienkę i genialne buty, a czwarta ma idealnie dopasowany naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co sie dzieje, ale ostatnio nic mi się nie podoba :(

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kolory, ostatnia stylizacja najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś żadna mi się specjalnie nie spodobała
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam dzisiaj na zakupach prawie od rana - nogi mi zaraz odpadną, chyba jestem zakupoholiczką, bo jeżdżę sobie tak sama/ z siostrą/ koleżanką "na większy szoping" co tydzień-dwa i chodzę od południa do wieczorka, najs. Ze stylizacji jedynie ostatnia, reszta no niezbyt mi się podoba. Kolorki te lubię, ale na lodach! XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł, najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytrusy :D Świetne stylizacje.
    Ja może też pojadę nad morze, ale jeszcze nic nie wiem. W tej chwili jestem u babci.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!