Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oceny apartamentów
Ocena wnętrza SweetoMonisia ( pokój główny)

Mary__Janezacznę od drugiej części: bardzo dobrze połączyłaś wszystko kolorystycznie jeśli chodzi o biel i czerń. Niepotrzebnie kombinowałaś z dodatkami: świeczką po lewej stronie, czymś na obrazie, złotym imbryku, czy nieproporcjonalnym jeleniu. Usunęłabym te rzeczy. Pierwsza część pokoju jest... pomysłowa. Fajnie się na to patrzy, ale odbiłabym lustrzanie podłogę. 3/5
3siostry:  Cóż, trudno mi określić co chciałaś pokazać w tym pomieszczeniu. Pierwsza część mnie osobiście przeraża ;p Wygląda jak muzeum sztuki ! I jeszcze te kwiaty, wszystkie całkowicie inne. Druga połowa jest już lepsze, jednak to wszystko nie łączy się w jedną składną całość. W tym drugim pomieszczeniu jest całkiem ładnie. Podoba mi się ten kącik wypoczynkowy jednak razi mnie trochę podłoga i te żółte lilie za kanapą. Zmieniłabym również filiżanki. Tak poza tym uważam, że jest dobrze. Na twoim miejscu zmieniłabym jednak tą ścianę z obrazami na coś bardziej podobnego do pomieszczenia wypoczynkowego. 3/5

Ocena wnętrza SillyBiedroncia

Mary__Jane:  gabinet z prawdziwego zdarzenia. Świetnie urządziłaś lewą część pokoju i zrobiłaś fajną szafkę. Jednak pogubiłaś się w proporcjach przy biurku. Jest za duże, przez co także monitor. Nie jestem też pewna, ale wydaje mi się, że nie ma do niego przejścia, bo zawadza tam wiatrak, a z drugiej strony jest półka. 3/5
3siostry: To wnętrze najbardziej dziś mi się podoba. Wszystko w miarę dobrze do siebie pasuje. Dodatkowy plus za to, że sama stworzyłaś wnętrze. Całość wygląda naprawdę fajnie. Jedyne co bym zmieniła to zielony krzesło, które totalnie tam nie pasuje i dodała jakiś dywan i może jakieś obrazy na ścianie. 5/5

 Ocena wnętrza kaskamaska

Mary__Janepodobają mi się ściany i sufit, bo wyglądają na dokładnie zrobione. Meble na środku są ładnie ułożone, lewa strona też wygląda ciekawie. Ale ,,na zewnątrz za dużo się dzieje. Daje to wrażenie bałaganu, bo jest tam za dużo rzeczy. 2/5
3siostry: Hmmm...Sama nie wiem co tu napisać. Z jednej strony sama wykonałaś pomieszczenie, miałaś pomysł co chcesz tam zrobić. Z drugiej jednak pokój wydaje mi się trochę nie spójny . Dałaś wiklinowy komplet mebli i do tego całkiem moim zdaniem nie pasujący stolik. Podoba mi się pomysł na szklane drzwi jednak nie wiem po co położyłaś pod nie kremowe tło. Ogród wyszedł całkiem ładnie, jednak usunęłabym drewnianą barierkę. 3/5
Zgadzacie się z naszymi ocenami?

20 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami. Pierwszy pokój spodobał mi się, lecz nie podoba mi się dywan, którzy trochę przytłacza. Dałam czwórkę. Drugi pokój jest też ładny. Fajne kolory, jedynie brakuje mi jakiejś głębi. Trzeci najmniej mi się podoba, nie bardzo rozumiem jego zamysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Tak poza tym myślę, że w pierwszym wnętrzu piesek nie pasuje do reszty obrazów.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Gdybym wszedł do takiego holu gdzie na ścianie są wielkie obrazy które są przerażające, obawiałbym się co mogę zobaczyć dalej. Pokój, na pierwszy rzut oka, przytłaczający, dywan niszczy wszystko. Nie podoba mi się łączenie pomieszczeń drewno - ściana, takie no brzydkie. Moja ocena: 2/5.
    2. Drugi pokój, najlepszy chociaż są detale które bym zmienił, krzesło na odstrzał. Nie rozumiem po co w szafce (która wygląda jakby była na alkohol/dokumenty) są buty i akcesoria. Dodałbym jakiś mocny motyw. 3/5
    3. Ten pokój mi się kompletnie nie podoba, dam 2/5 za wkład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie są złe pokoje, dlatego przy każdym 3 gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy NOT
    Drugi HOT
    Trzeci NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszym i ostatnim brak spójności, panuje tam lekki harmider. Drugi jest wg mnie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze 2/5 - ta 1 część jest... dziwna(?) w złym tego słowa znaczeniu. W 2 części podłoga jest okropna i wszystko niszczy
    drugie 5/5 - nie wiem czemu, ale bardzo mi się podoba! Gabinet z prawdziwego zdarzenia, super! Zielone krzesło właśnie pasuje do roślinek, a do biurka jest przejście - wyraźnie widać, że między fotelem, a mini-szafą jest trochę miejsca.
    trzecie - 2/5 na zachętę - Pomieszanie z poplątaniem, a ta za oknem to już całkowicie. Taki artystyczny pokoik, że tak powiem. Gdyby nie super-sugoi-bajkowe widoki to byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy- totalny chaos, mi się zupełnie nie podoba. 2/5
    Drugi- nie pasuje mi zielone krzesło z boku. 4,5/5
    Trzeci- w przeciwieństwie do większości podoba mi się, jest parę niepotrzebnych i nieprzemyślanych miejsc, ale dam 4/5
    Chyba dawno nie było ocen apartamentów, nie kojarzę tego działu ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. 1- Pierwsza cześć mi się nie podoba, druga jest o wiele lepsza :)
    2- Podoba mi się najbardziej ze wszystkich :D
    3- Taki trochę chaos.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  10. W większości zgadzam sie z ocenami. W pierwszym pokoju pierwsza część jest taka sobie, natomiast druga bardzo mi się podoba 3/5
    Dwójka jest spójna kolorystycznie. Ten pokój najbardziej mi sie podoba i dałam mu 5/5
    Trzeci pokój wymaga jeszcze dopracowania. Podoba mi sie część zewnętrzna, natomiast wewnątrz panuje bałagan. 2/5

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkim dałam 3. Jakoś żadne mnie nie zachwycyło, woęc nie będę każdego osobna opisywać.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie najlepszy pokój jest SillyBiedroncia. Bardzo ładnie umeblowany. Najbardziej nie podoba mi się pierwszy pokój...Przerażają mnie te obrazy xD.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy pokój- 3/5
    Drugi pokój- 4/5
    Trzeci pokój-2/5

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze pokoje nie podobają mi się zupełnie. Dlatego daję 2/5. Drugie wnętrze jest okej, aczkolwiek bardzo razi mnie to zielone krzesło. Nie wiem co ono tu robi? Moja ocena to 4/5. Ostatnia aranżacja kiepska. Widzę tu dużo darmówek, które nie pasują do siebie - 2/5

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś żaden pokój nie trafił w mój gust, nie będę wypisywała ocen, które dałam, bo wolę to zostawić dla siebie.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadne jakoś specjalnie mi się nie podoba.
    SweetoMonisia na drugim obrazku podłoga koszmarna i za dużo dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się wnętrze SillyBiedroncia. Wystarczy wymienić zielone krzesło i pokój będzie naprawdę świetny.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne wnętrza :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze: pierwszy pokój: tragedia! :o drugi natomiast jest prześliczny, chociaż podłoga jest zbyt pstrokata. 3/5
    Drugie: ślicznie, ale ta biała czapka w grochy mnie obrzydza. 5/5
    Trzecie: nienawidzę tego widoku zza "okna". 3/5
    /papierosek

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!