Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody dla komentatorów

Kochani, lipiec dobiega końca. Połowa wakacji już za nami...

W lipcu najczęściej komentowali:
sunflower, jusia95, CzarnaGotka, malutkacandy, awcia, MISSPati16671, Najka., weronika1408,
 Padmey, haniusia97, Punkkokoo, adzik225, domsot, minerwaaa, _Nemezis_,
BritnejGirl, Czekoladka333, Kotek717, Sweet0Monisia, jaghoda,  DancerMarika,  weronikao99, klamar33,
CarmelElectra, lolicza123,  agentmonia, Diana.Miss2, Jenniferkaa, olka170, selenaangel9,  amewieczna123, NewElizaphetOne, papierosek, Uplooad, agnieszka5503, LonelyGirl_13, jarus55, miss_miley_van, alfieralphie

Wymienione wyżej osoby  znajdą się w zakładce Elita QoF.
Osoby mają większe szanse w zdobyciu nagrody w loteriach na blogu.

Jeśli ktoś namiętnie komentował, a nie uchwyciłam go w liście powyżej to bardzo przepraszam.
 Może zgłosić swój nick wraz z zażaleniem.

Nagrodą za komentowanie z lipca jest po 50 stardollarów.
A nagrodzeni komentatorzy to: Jenniferkaa, sunflower, haniusia97, domsot

The most frequent & intelligent commentator
- nagroda 30sd również dla czterech osób.
Tym razem dla: papierosek, Najka., weronikao99, jaghoda

Komentatorem miesiąca lipiec zostaje: MISSPati16671
( nagroda 100sd plus miesięczna reklama w pasku bocznym)


31 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję innym komentatorom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. "intelligent" - to mnie dowartościowałaś xd

      Usuń
  3. Dziękuję i gratuluję :) Na pewno nadal będę komentować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację.
    Teraz czekam na magazyn QoF. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dziękuję bardzo za wsadzenie mnie do listy obok moich bliźniaczek! ♥
    Gratuluję innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i gratuluję reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dzięki, chociaż swoją drogą nie wiem czemu mnie wymieniono, bo od Święta coś skomentuję. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ^^ I gratuluje innym :)

    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo dziękuję bardzo za wyróżnienie.gratuluję innym osobom :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wyróżnienie i gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Postaram się w następnym miesiącu komentować, bo zawsze gdy czytam posta to zapominam skomentować c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i gratuluję ;)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje wszystkim nagrodzonym

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ja też się tam znalazłam, jak miło :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tam :D
    Dziękuję i gratulację.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu ale naprawdę się cieszę że się tu znalazłam :D Dziekuję i Gratuluję tez pozostałym :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję i gratuluję wszystkim :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i gratuluję :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim komentatorom :)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohh...dziękuję bardzo
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że znalazłam się w grupie osób najczęściej komentujących, chociaż w końcówce lipca moje komentarze ze względu na wyjazdy, nie pojawiały się. Dlatego też, dziękuję bardzo i gratuluję wszystkim wyróżnionym oraz nagrodzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wszystkim :)
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
  23. Może w następnym miesiącu i mi uda się trafić na tą listę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!