Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń stylizację nr.20 + loteria 25 sd
 "Oceń stylizację"
Sponsorem tej loterii jest anonimowa osoba
Bardzo dziękujemy za wsparcie!

Jak oceniasz tą stylizację?
 Podoba Ci się?



Aby wziąć udział w loterii należy:
-być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić ubiór dziewczyny na zdjęciu w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)

Ze zgłoszeń oceniających stylizację zostanie wylosowana
jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)


Loteria trwa do 21 listopada , (conajmniej 6-7 komentarzy)
wyniki loterii już 22 listopada :) xoxo

EDIT: dodawanie komentarzy zostało zamknięte, za chwile wynik

11 komentarzy:

  1. nikitaposh1
    Piękna bransoleta , hmm
    świetne burty ,ciekawa kurtka,
    piękny kolor rajstop ,bardzo ładny makijaż , dokładnie nie widzę jaka jest ta spódnica ale kolorystycznie świetnie pasuje . Całość wygląda Extra i bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja bardzo mi się podoba . Modelka ba śliczne buty i kurtkę . Jej kopertówka jest zaskakująca i bardzo pomysłowa . Bransoletki , które ma na sobie dodają wiele elegancji temu ubiorowi . Nie jestem jedynie przekonana do spódniczki , ale przy tak dobranej reszcie nie mogę dać negatywnego komentarza . : )
    maja99magic

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to ująć, ale jestem zakochana. Wszystko idealnie jest dobrane w tej stylizacji. Sama bym się tak ubrała i już będę szukać takiego płaszczyka. Dużą zasługą w tej ciemnej stylizacji są włosy modelki, które rozjaśniają twarz. Wisienką na torcie są czerwone usta i czapka. Idealnie pasuje! Przepiękne kopertówka wspaniale się komponuje z bransoletką.
    10/10!
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem krótko, stylizacja przeurocza wszystko idealnie zgrane. Pozdrawiam;)))

    chiczuzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka i buty !!!!! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper!:) Nie będę się zbyt rozpisywać bo podoba mi się tu po prostu wszystko i przegadałabym temat!:) To styl który strasznie lubię i tą stylizację biorę dla siebie natychmiast! Świetnie pasują czarne rajstopy i butki. Bransoletka - cudo! 10/10
    jarix7

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wiedzieć jakie to buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, buty są rewelacyjne! Poszczególne części stroju także ale kurtka jest dla mnie dziwacznym i bezkształtnym tworem, który jest w stanie popsuć każdą, nawet najlepszą figurę kobiecą- fatalnie leży z tyłu!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się botki połączone z czarnymi rajstopami, i bransoleta, fajny akcent!..podkreśla słomkowy kolor włosów;)..ale ogólnie to dałabym inna kurtałkę, może płaszczyk:)? na pewno nie z kapturem..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow,jakie cudo! To jest przecudna stylizacja,kocham ją! <3 Jest po prostu idealna,wszystko jest cudnie dobrane,a czapka,buty i bransoleta po prostu wymiatają! :) Genialnie :D W dodatku uroda modelki bardzo pasuje do tego zestawu...moja ocena to 100/10! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie. Skąd bierzecie te stylizacje? jest jakaś specjalna strona? Potrzebne mi takie różne stylizacje, ale nie umiem trafić na jakieś fajne.

    OdpowiedzUsuń