Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń stylizację nr 21 + loteria 25 sd

Zapraszam do wzięcia udziału w loterii z cyklu
 "Oceń stylizację nr.21"
Czy podoba Ci się ogólnie ubiór dziewczyny?

Nie pytam czy byś się tak ubrała w realu.

Mam wrażenie, że na sd gdy doll ma na sobie sweter i letnie szorty to się zachwycacie,
a gdy w realu ktoś się tak ubierze to Wam to się nie podoba.


(jeśli nie widzisz powiększ fotkę klikając w nią )


Koniecznie
-musisz być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić ubiór dziewczyny na zdjęciu w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)

Ze zgłoszeń oceniających stylizację zostanie wylosowana
jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)


Loteria trwa do 28 listopada
wyniki loterii już 29 listopada :) xoxo
EDIT : za chwilę wyniki, dodawanie komentarzy zostało zamknięte

16 komentarzy:

  1. Stylizacja ogólnie mi się podoba. Fajne połączenie niebieskiej koszuli ze sweterkiem. Piękny płaszczyk i świetne botki, które idealnie pasują do czapki. Nie podoba mi się torebka. Wybrałabym coś w odcieniach czerni, aby pasowały do butów.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólna koncepcja stylizacji jest dobra, śliczny beżowy płaszczyk, niebieska koszula z kołnierzykiem wystająca spod sweterka, czapka i botki to genialne dodatki, jednak spodnie jakoś mi się nie widzą, w sumie kolorystycznie dobrane dobrze, ale ich fason bym zmieniła, to samo z torebką, wymieniłabym ją na jaśniejszą .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja na pierwszy rzut oka wydaję się chaotyczna. Jednak po głębszym wpatrzeniu się możemy dostrzec idealnie połączone ze sobą ubrania. Pastelowy sweterek genialnie komponuje się z dżinsową koszulą. Bez ciemnych butów i czapki ubiór byłby zbyt mdły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca stylizacja, na pewno przyciąga wzrok na ulicy wśród zwyczajnych, typowych strojów. Buty są bardzo ciekawie dobrane do stylizacji, która, pomimo dość stonowanych kolorów, jest bardzo mocna i wyrazista. Świetnie wygląda sweterek w połączeniu z koszulą. Torba wygląda wspaniale z płaszczem. Czapka jest chyba zbędna. Spodnie są przecudowne. Cała stylizacja świetnie pasuje do dziewczyny. :)

    kajajest

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo ciekawa,ładna,podoba mi się.Płaszczyk jest dobrze połączony z koszulą i sweterkiem,buty i czapka w ciemniejszej tonacji pełnią rolę kolorystycznej przeciwwagi dla jasnych odcieni wymienionych już rzeczy.Dużym plusem są spodnie,moim zdaniem świetnie dobrane i ogólnie bardzo ładne i ciekawe.Zmieniłabym torbę, gdyż moim zdaniem jest zbyt duża,a jej kolorystyka również nie do końca mi odpowiada.Całość oceniam na 9/10.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się wszystkie elementy, które są użyte w tej stylizacji. Jednak niektóre do siebie nie pasują. Dodatki (czapka, bransoletki, torebka) ładnie współgrają z płaszczykiem, błękitną koszulą i sweterkiem w czarne grochy. Dół stylizacji jak dla mnie jest za ciemny. Ciemniejsze dodatki pasuję do butów...legginsy, że tak powiem "urwały się z choinki" nijak tu pasują. Ogółem lubię stylizacje, gdzie jest dużo rzeczy, jestem na TAK :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  7. nikitaposh1
    Super buty i torba , te dwie rzeczy najbardziej do mnie trafiają :**
    szkoda że to zdjęcie nie jest większe , nie dokładnie widać wzór tych leginsów i sweterka .Ogólnie kolorystyka jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże zamieszanie!:) Podoba mi się to, że ubiorek jest skomplikowany ale tu też jest jego minus wpostaci nie pasującego do całości dołu, jak ktoś powyżej napisał jest on za ciemny. Czarne buty (choć ja uwielbiam takie) i legginsy w tym kolorze i fakturze nijak mi tu nie pasują. Oczekiwałabym raczej czegoś delikatniejszego w kolorach, ewentualnie powtórzony kolor czapeczki. Groszki i płaszczyk są urocze!:) Ogólnie 5/10
    Jarix7

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, która przyciąga uwagę .! Jest tu dużo "warstw" ubrań, ale nic nie jest przesadzone. Każdy element jest autentyczny a jednocześnie pasuje i wnosi coś do całości :) Świetne spodnie (sama chciałabym takie mieć), płaszcz *.* Załważyłam że "podstawa" czyli botki są czarne i na głowie też jest czarna czapka a w środku są jaśniejsze i bardziej stonowane kolorki co fajnie wygląda :D daje 8/10 ;*

    patuus.
    xx.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie to stylizacja jest ładna i ciekawa. Prawie wszystko do siebie pasuje. Nie podoba mi się tylko ta duża torba;/. Zamieniłabym ją na inną. Daję 7/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapomniałam ;) mój nick to dauthdaert

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że stylizacja jest bardzo ładna.
    Świetnie dobrane kolory.
    Koszula pod swetrem bardzo pasuje do szortów i czapki.Sweterek o którym wcześniej wspomniała ma dobrane kolory do torebki, płaszczu i butów.
    Moim zdanie zmieniłabym tylko torebkę o tyćku mniejszą :) Ale minąć to jeszcze raz powtarzam stylizacja jest udana :D

    OdpowiedzUsuń
  13. sorki keirashy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta dziewczyna ma bardzo ładny strój a ten kożuszek czy tam sweterek jest cudowny cały urok w korzuszku i butach.
    Jak już wpomieliście ja bym się tak z chcęcią ubrała
    A nie wiesz gzdie korzuszek został kupiony .? : D



    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda zajebiście marzę o takiej torbie i płaszczyku :) Te legginsy też są świetne :)
    Ubrałabym się tak. Swoją drogą właśnie przypomniałaś mi, że dzisiaj mam jechać do Galerii więc porozglądam się za tymi rzeczami :D

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie stylizacja jest niezła, choć są takie elementy które bym zmieniła, np.: torebka czy czapka. Zakochałam się w spodniach, są cudne :)

    Nygusekk

    OdpowiedzUsuń