Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
WIELKA LOTERIA - przypominam :)


Postanowiłam zorganizować loterię. Pula nagród w wysokości aż 400sd.
 Do wygrania jest :
1x100sd
2x50sd
4x25sd
10x10sd

3x reklama w poście
5x reklama w pasku bocznym
10x reklama wtrącenie do postu.

NSS otrzymają artykuły w wysokości nagrody.
Wyniki ogłoszę gdy będzie 150 obserwatorów.
Zgłaszając się do loterii musisz być obserwatorem naszego bloga
Myślę, że nagrody Was usatysfakcjonują ;)
EDIT: za chwilę wyniki 

52 komentarze:

  1. Wow!Świetne nagrody :)
    Oczywiście się zgłaszam.
    Mój nick na stardoll to Skorupka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się zaraz kogoś zaproszę :)

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. jak coś wygram to usatysfakcjonują mnie ;) , sprawdzę gdzie się da , może uda mi się kogoś zaprosić

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł wiadomo zgłaszam się.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow ! Jakie nagrody ! :o
    Dziękujemy bardzo !^^ Zgłaszam się ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ktoś tu zaszalał z nagrodami! Oczywiście zgłaszam się! ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie można pominąć :D

    Zgłaszam się!

    ArtSilver5

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zgłaszam:)
    jarix7

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :))
    Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!

    LadyssPL

    Niestety jestem nss;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ; **.
    Mój nick na stardoll : lala_lola3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się emu.musia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zggłaszam się :*
    starsrebro

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm .. zgłaszam się ^^
    sim4_11

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się.! ;* ^^

    Julka_Miss_

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się . : )
    maja99magic

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    kaka_buziaki9

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :))) i zaproszę znajomych, bo to super Blog :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Zglaszam sie.
    Jak nagle komentarzy przybylo.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nikitaposh1
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no widzę grono się powiększa, szkoda pominąć taką okazję, zgłaszam moją "skromną" osobę;))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  25. Woow,super nagrody! Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ! :D

    ArtSilver5

    OdpowiedzUsuń
  27. To niesamowite, jestem z wami od tak dawna aa ciągle mnie zaskakujecie! Zgłaszam się i pozdrawiam
    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  28. Woow,jakie nagrody! :) :o Zgłaszam się,takiej okazji nie przegapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście się zagłaszam :)
    asia12337

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    MissStardollowa

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna loteria :)
    zgłaszam się oczywiście ;D
    mój nick patuus.

    PS.: widzę z każdym wejściem na tą strone coraz więcej uczestników brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!!!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się:) extra pomysł na loterię
    mój nick to dauthdaert

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się !! ;D
    LolitkaMario

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć
    chciałabym się zgłosić do loterii
    moj nick na stardoll to DamWer9193 bloga obserwuję również pod tym nickiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się




    mój nick to lizaczek1990

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście się zgłaszam jesteście super że dajecie nam do wygrania tyle cennych sd ;) Myślę że każdemu się przydadzą ;)




    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się. jestem obserwatorką :) choco-kiss

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!!!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się :)
    Alice_1254 (obserwuję jako alice.stardoll)

    OdpowiedzUsuń