Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MUST HAVE.
Cześć. Długo nic nie pisałam o modzie, dlatego muszę to nadrobić.
Będzie krótko, ponieważ jutro mam kartkówkę z fizyki i wypracowanie do napisania. 

Dziś wybrałam kilka ubrań za starmonety które niedawno weszły do starplazy.
Nie chodzi mi o nowości, ale o ubrania które można kupić od kilku tygodni.

1. Black Deep Blazer - Pet-A-Porter, 143 starmonety.


Klasyczny, czarny żakiet. Bardzo kobiecy fason. Nie do wszystkich koszulek można go ubrać ze względu na wąskie rozmiary.
Jest praktyczny, gdyż można go ubrać do eleganckiej stylizacji jak i do sportowej.
 Ma rękaw 3/4, co tylko dodaje mu uroku.

2. Soft Black Clutch - It Girls, 45 starmonet.


Czarna kopertówka to obowiązkowa rzecz w każdej szafie.
Zawsze nie potrafię dopasować torebki do stylizacji.
W rzeczywistości nie jest to problemem, po prostu idę bez niej.
Na stardoll często noszę właśnie ten model.

3. Faux Phyton Belt - Wild Candy, 50 starmonet.

 Prosty, czarny pasek. Pasuje do WSZYSTKIEGO. Cóż mogę więcej powiedzieć?
 Chyba tylko tyle, że musicie go mieć.

Bardzo ładnie wygląda on z nowymi bluzkami pochodzącymi z BASIC.
Na powyższym obrazku połączyłam go z białą bluzką, ale z innymi wygląda równie dobrze.

Mam nadzieję, że podoba wam się wpis. 
Która rzecz jest według was najlepsza?  
Może macie jakieś propozycje
Komentujcie ;)

modelka: ajminlof (moje 3 konto) :)

5 komentarzy:

  1. Mam marynarke, ale chyba kupie jeszcze kopertowke
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mam nic z tych rzeczy i nie czuję potrzeby posiadania ich :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne ciuszki :)Zamierzam kupić pasek i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czarne rzczy, mnie oczywiście najbardziej podoba się żakiet!:)
    Julko, życzę kartkówki i wypracowania na 6!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!