Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracje BŁĘKITY
W ubiegłym tygodniu ukazał się post o wnętrzach, a mianowicie o błękitach. Dzisiaj coś podobnego, ale zupełnie innego - INSPIRACJE. W każdej z tych inspiracji występuję błękit, ale każda z nich jest zupełnie inna.

Ten obrazek kojarzy się ze śniadaniem. Wszystko zgrane kolorystycznie ze sobą tworzy cudowny efekt. Na sd tworząc coś podobnego pomyślcie nad ustawieniem.

Kolory są stonowane, wszystko ze sobą współgra. Półka nadająca się do bardzo jasnego wnętrza urządzonego w błękitach.

Kominek, siedzenie, kot i nic więcej nie potrzeba. Doskonale pasują tu "grzyby" z OTHER WORLD.



Kącik do czytania z widokiem na góry. Niebieska poduszka przełamuje całość.

Na pozór starodawne wnętrze przełamuje obraz, kuferek, ciekawa roślina oraz ściany i podłoga.

Podoba Wam się?

8 komentarzy:

  1. Wow...naprawdę ładnie to wszystko jest urządzone. Błękit w każdym wydaniu wygląda świetnie, ale najbardziej spodobał mi się kącik do czytania z widokiem na góry. Przepiękne.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba!:) Świetne obrazki i kompozycje. Wszystkie mają bardzo przyjemny klimat. A najbardziej przypadły mi do gustu kącik z kominkiem i ten z widokiem na góry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    Zacznę od innej sprawy jak "Ankai"może tak zaśmiecać miejsce przeznaczone na komentarze !! usuńcie to , proszę !
    A teraz przyjemniejsze sprawy , piękne propozycje ;** wszystkie bardzo mi się podobają . Natalko nie wątpię w Twój talent dekoratorski , brawo .

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Lidkę,to jest miejsce na komentarze a jak Ankai ma ochotę to niech wykupi reklamę! Natalko powiem krótko rozwijaj swój talent! :)nie można go zmarnować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, jakie to ładnee *.* aż trudno wybrać najlepszą dekoracje, wszystkie śliiczne :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kącik z kominkiem i kotkiem jest genialny:) Uwielbiam połączenie błękitu i szarości...Dlaczego ja jeszcze nie zrobiłam takiego pokoju???

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow,jakie cudne! Magiczne,urzekające,jak z bajki <3 Piękne,zakochałam się z tych inspiracjach,są najpiękniejsze na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne inspiracje.Niektóre z nich zaskakują kolorami inne tym,że bardzo do siebie pasują,jednakże wszystkie bardzo mi się podobają i przypadły mi do gustu.Są takie śliczne,cudne i urzekające!:)Bardzo podoba mi się to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!