Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń stylizację - wynik


W kolejnym cyklu "oceń stylizację nr.21 ",
która była sponsorowana ( osoba anonimowa)
należało ocenić ubiór dziewczyny ze zdjęcia



W wyniku losowania
  25 sd otrzymuje
MissClaaudia

Prosimy o zgłoszenie się w ciągu 3 dni do redaktor : missmariksza
w celu odebrania nagrody.
Po odbiór zgłaszamy się : SS - wystawia/rezerwuje pasemko włosów  lub trapez z interioru w cenie nagrody + prowizja
NSS - pisze w mojej księdze gości co chce dostać z art.do wnętrz!
Należy podać w jakiej zakładce znajduje się dana rzecz 

Dziękujemy pozostałym osobom za komentarze do stylizacji

7 komentarzy:

  1. Dziękuję :) Nie jestem teraz ss, ale chyba dzisiaj się doładuję. Dziękuję, że mam 3 dni na odebranie nagrody :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!Ja niestety nie mam zbyt dużo czasu na czynne uczestnictwo w blogowych konkursach... :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!