Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Gift-o-metter Queens-of-fashion
Przypominam o blogowym Gift-o-Metter. 
Witajcie! Dziś postanowiłam wprowadzić blogowy Gift-o-Metter.
Mam nadzieję, że wiecie jak działa:)
Jeśli będzie przybywać obserwatorów, do rozlosowania są oto te nagrody.


ciąg dalszy gift-o-mettra niebawem !

Aby wziąźć udział należy  KONIECZNIE:
-być obserwatorem bloga, 
-pod tym postem umieścić swój nick zgłaszając się w ten sposób(wystarczy raz)
- dla osób, które zostały zaproszone przez kogoś należy wpisać nick osoby ze stardoll, 
która zaprosiła oraz swój
( proszę pisać kto jest kto ponieważ nie będę bawić się w zgaduj zgadula)

28 komentarzy:

  1. zgłaszam się, obserwuję jako emily456

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się zgłaszam:)
    jarix7

    OdpowiedzUsuń
  3. BLACKLadySilver też się zgłasza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    zuzka-lobuzka ;)
    Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł :)
    Zg. się
    Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się

    karolcialeee

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    KATERIMA

    reklamę bloga zobaczyłam w prezentacji Jarix7

    podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)
    obserwuję bloga jako Patuuś.
    mój nick na stardoll patuus.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Reklamę bloga zobaczyłam u JustinaCullen
    FuniaF

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!!!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. Mój nick to dauthdaert

    OdpowiedzUsuń
  13. zg się ;)

    brendasong10111

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam sie
    moj nick na sd to Crazy_Marcia
    a trafilam tu przez stronke
    stardollimy

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście się zgłaszam bardzo fajne ubranka ;)




    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł! zgłaszam się. choco-kiss (obserwuje z konta Google, jako Ula K.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się wiadomo kto. Wszystko jest piękne oprócz białej bluzki.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, obserwuję jako Weronika Frączkiewicz (lub Efka).

    kotokuro

    OdpowiedzUsuń
  19. nikitaposh1
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! Bardzo fajny pomysł. Jestem na stardoll i tutaj pod nickiem spbianka ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!