Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfozy
Metamorfozy są bez podawania hasła. Zmieniamy ubiór, fryzurę i makijaż.
Mam nadzieję, że skusicie się na naszą propozycję ;).

* * *
Zgłaszajcie się w komentarzach do tego postu
Metamorfozy wykonuje: 
VanicaBloom

KOLEJKI  :


do VanicaBloom: _Nemezis_

do FantasticLove2: missLadyJenny5, Panikara97, dora_dorka, Modna…Julia, Weronika1408, _Nemezis_, Introubley (kolejka zamknięta) ( 

Gotowe metamorfozy ukazują się w:

 piątki            -    wyk. przez VanicaBloom

157 komentarzy:

  1. _julcia_1997

    mój nick: mariksza
    bym zobaczyć jak mnie widzisz. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, na Stardoll patrycja_2000

    _julcia_1997 (nie znam Was :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie zgłaszam ale bardzo chętnie mogę zrobić komuś metkę mój nick na stardoll:emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  4. Soniass999, ale nie wiem kto ma zrobic raczej obojetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zgłaszam:) Czasami metamorfozy bywają inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam się .Uwiebiam metamorfozy
    Moj nick DamWer9193

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;) Nick na stardoll Synea

    ;) Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się. _julcia_1997 mój nick to dauthdaert

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę metkę
    LolitkaMario

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do MyMelisaWhite ;)
    Mój nick: spbianka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.Ostatnio bardzo nie idzie mi w makijażu,fryzurze i ogólnym wyglądzie Doll.Może Wy mi pomożecie?Jest mi obojętne,kto mnie wystylizuje :)
    Na stardoll i na blogu Skorupka :)
    (Aha,nie dziwcie się,że mam taką zwierzęciarnię w pokoju ;) )

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój nick n stardoll to zuzia023.. Chcę metamorfozę nie ważne u kogo ;)
    Nie obiecuję, że zastosuję nowy wygląd mojej Doll, ale chciałabym zobaczyć, jak można inaczaj niż teraz ją ubrać, uczesać i umalować (mam mało kosmetyków ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam sie do missmariksza
    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się do metamorfozy, same zdecydujcie kto mi ją zrobi :)
    Keinam1992

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciała bym metamorfozę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. _julcia_1997 poproszę ^.^
    agusia1a

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety, nie znam was.
    Mój nick: klarunka86
    plissss starajcie się zrobić stylizacje bez darmówek, chociaż mam ich dużo

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybieram _julcia_1997

    Mój nick: Qwerty12xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się!
    nie ma znaczenia kto.

    doncia2012

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam, że nie napisałam do kogo. Zgłaszam się do missmarikszy.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się!
    na stardoll lola21571
    na blogu ola martyna

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie umiem się doczekać już tej mojej metki ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Zglaszam się do MissMarikszy.


    FInalCarly

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :) Chciałabym, aby metkę zrobiła mi missmariksza, jeśli jest to możliwe.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Chciałabym metkę od missmarikszy.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny, ja też mogę robić metamorfozy, jeśli się zgodzicie. Mam za mało roboty z jednym postem na tydzień, a kocham robić metki :) Iwonko, proszę napisz mi w kg w tej sprawie, czy się zgadzasz.

    OdpowiedzUsuń
  28. moj login to : kiniola,nie wiem kto ma zrobic metamorfozę ;) obojętne ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Nazwa moja na stardoll: LadyGirlIrena,
    chcę, aby metamorfozę wykonała missmariksza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym się zgłosić do kolejki metamorfoz u iga777 :)
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  31. cześć :) zgłaszam się na metamorfozę do missmariksz'y

    nick:NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chciałabym metke do iga777, ponieważ chcę zobaczyć siebie inaczej :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak Vanica chce ode mnie, to ja chcę od niej :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się! :)

    Chciałabym metkę u mariksza :)

    Carolinee-

    obs. Carolinee ss.

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się emu.musia do iga777

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę o metamorfozę od missmarkiszy :) Mój nick na stardoll to : MrsSmith13579

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    Chciałabym metamorfozę u VanicaBloom
    Mój nick to CoolDanceDance

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejka od dawna śledze metamorfozy Vanica Bloom dlatego bardzo bym chciała by to właśnie ona mi zrobiła metamorfoze

    mój Nick - Victoria30027

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się, chciałabym mieć metamorfozę u do missmariksza

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się. Chciałabym być wystylizowana przez iga777

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłąszam siędo emu.musia

    fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się
    Slowia12313
    do: missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się do _julcia_1997 :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się do Vanica Bloom:)

    reniulka93 ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. zgaszam sie do _julcia_1997 .PogodnaKsenia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do emu.musia :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  49. czemu od dawna nikt nie robi metamorfoz?

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się do _julcia_1997

    olooo99

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się do VanicaBloom ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  52. chciałabym się zgłosić do emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się sweetka123

    nieważne która redaktorka ;)
    zaszalejcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się chcę zobaczyć co ze mną zrobicie chcę aby metamorfozę zrobiła mi:
    -Wykonawczyni : emu.musia lub VanicaBloom
    - mój nick : MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  55. ZGŁASZAM SIĘ DO VanicaBloom :)

    alliedeberry03

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się do NieOosiągalnej.
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  57. Chcę metamorfozę u emu.musia
    Mój nick to Suzunka1234

    OdpowiedzUsuń
  58. Prosiłabym o metamorfozę u NieOosiagalnej:)
    hill88

    OdpowiedzUsuń
  59. a ja się zgłoszę do emu.musi ;)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się do NieOosiagalna

    Mój nick to Hissetta

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się do VanicaBloom

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się do emu.musia

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się do NieOosiagalnej.

    Karcia309

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się do NieOosiagalna

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  65. Bym się zgłosiła, ale tylko do metamorfozy twarzy ;> Czy jest taka opcja?

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się.
    Mój nick: LadyPorcelain
    Metamorfozę może wykonać NieOosiagalna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się obojętnie do kogo
    mój nick : CzarnaZeberka

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się do emu.musia chyba mnie nie dodałyście do kolejki bo się zgłaszałam 14 lipca

    OdpowiedzUsuń
  69. Sweet_ss zgłasza się do mnie :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się do VanicaBloom

    mój nick: I-MissYou

    OdpowiedzUsuń
  71. uaktualnione, wszyscy są w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się do metamorfozy do VanicaBloom ;)


    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się do metamorfozy do NieOosiagalna.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam sie do VanicaBloom :)

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się do VanicaBloom ;D

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  77. Prosiłabym o metamorfozę u NieOosiagalnej
    :3

    Zaczarowana2000

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się do VanicaBloom

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  80. chcialabym metamorfoze wykonana przez emu.musia :) moj nick na stardoll to nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam sie do emu.musia


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam sie do emu.musia


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  83. olka170

    zgłaszam się do Vaniki


    OdpowiedzUsuń
  84. Synea

    Zgłaszam się do NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Zg się do NieOosiagalna,emu.musia


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się, obojętnie do kogo.

    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  88. poprosze aby metke zrobiła mi emu.musia [=
    zozoleq

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zg sie do VenicaBloom ;D
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się do VanicaBloom :)

    agentka12345

    OdpowiedzUsuń
  92. zgłaszam się do VanicaBloom
    sunki10

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się do VanicaBloom
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  94. Kolejkę emu.musia przejmuje Sei-chan. i to ona będzie zajmować się od tej pory niedzielnymi metamorfozami :)

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się marysiajula

    OdpowiedzUsuń
  96. Wydawało mi się że się zgłaszałam xd
    Zgłaszam się do metamorfozy, obojętne mi to kto ją wykona :)
    Mój nick to: PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się , obojętnie kto wykona
    CherryVenette

    OdpowiedzUsuń
  98. Chcę metamorfozę od Sei-chan.
    Mój nick na stardoll to Introubley ;>

    OdpowiedzUsuń
  99. Chcę metamorfozę od VanicaBloom
    joasia.girl

    OdpowiedzUsuń
  100. Chcę metamorfozę od Sei-chan.

    Ami.regga

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się do szalonatylkoja1
    sunki10

    OdpowiedzUsuń
  102. Sei-chan i szalonatylkoja1

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się do szalonatylkoja1

    sombrero3322 :)

    OdpowiedzUsuń
  104. zgłaszam się do Sei-chan <3
    denger13

    OdpowiedzUsuń
  105. To ja jednak poprosze nie do Sei-chan tylko do VanicaBloom
    Introubley

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się do Sei-chan. :)

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  107. Zg się proszę u szalonatylkoja1


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  108. zgłaszam się do VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  109. Lista została zaktualizowana.
    Redaktorzy. którzy na obecną chwilę nie wykonują metamorfoz zostaną w najbliższym czasie zastąpieni nowymi.
    Prosimy o cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  110. FantasticLove2 zajmuje się od tej pory kolejką Sei-chan. i będzie można się do niej zgłaszać do kolejki.
    klaudialigenza zajmie się do końca kolejką NieOosiagalna, żeby osoby, które stoją w kolejce nie czekały dłużej. Prosimy nie zgłaszać się do tej redaktor w sprawie metamorfoz.

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgłaszam się do VanicaBloom

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się do VanicaBloom.
    Mój nick: karyiana

    OdpowiedzUsuń
  113. Poproszę do : klaudialigenza,FantasticLove2

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się do VanicaBloom :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  115. ??? nie zapisaliscie mnie do klaudiagenza




    olka170

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponieważ klaudialigenza zajmuje się tylko kolejką NieOosiagalna na zastępstwo i jak skończy robić te metamorfozy to nie będzie już wykonywać żadnych innych. Wyżej napisałam, że nie da się zapisać do jej kolejki i żeby się nie zgłaszać.

      Usuń
    2. Sorka ale nie czytam innych komentarzy ...

      Usuń
    3. W poście też jest info na ten temat :)

      Usuń
    4. A mogę do ciebie (:


      olka170

      Usuń
    5. Możesz, już Cię wpisuję do kolejki ;)

      Usuń
  116. zgłaszam się do FantasticLove 2

    OdpowiedzUsuń
  117. Chcę żeby metamorfozę zrobiła mi klaudialigenza.

    Hi.....angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klaudialiganza nie wykonuje metamorfoz ze zgłoszeń tylko zastępuję inną redaktorkę, która już u nas nie pisze do wygaśnięcia kolejki. Proszę wybrać inną redaktor :)

      Usuń
  118. Zgłaszam się ;)

    anetka1004 do VanicaBloom ;]

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się :3 do VanicaBloom :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  120. Zgłaszam się do VanicaBloom i FantasticLove2
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  121. Zgłaszam się ponownie. Tym razem stylizację wykonałam ja :3 Obojętnie do kogo, tam gdzie będzie szybciej.

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  122. Zgłaszam się :) Niech metamorfozę zrobi ta która aktualnie ma czas :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się :) missLadyJenny5

    OdpowiedzUsuń
  124. zgłaszam się do VanicaBloom i FantasticLove2

    Panikara97

    OdpowiedzUsuń
  125. Zgłaszam się do obydwóch.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  126. Zgłaszam się do wszystkich

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się do wszystkich (oczywiście jeśli można :D)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  128. Zgłaszam się do FantasticLove2
    Introubley

    OdpowiedzUsuń
  129. Odpowiedzi
    1. Obecnie metamorfozy wykonuję tylko ja. Proszę nie zgłaszać się do kolejki FantasticLove2

      Usuń
  130. zgłaszam się do VanicaBloom.
    BrondynkA

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgłaszam się : )

    natalia-dtdx

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgłaszam się :)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!