Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Rurki SD Fashion
 
Każda w swojej szafie ma przynajmniej jedną parę. Są praktyczne, można je dostać we wszystkich kolorach tęczy. Na Sd również. Różne wzory, kolory. Każdy znajdzie coś dla siebie. Przygotowałam trzy stylizacje, oto one
 
 
 
 
1.
Kapelusz: B'Bizou
Sweterek: Apres Ski
Koszula: Pet-a-Porter CS
Spodnie: SD Fashion
Torebka: Antidote
Buty: nn
2.
Lenonki: Beastily
Kombinezon: Gift-o-meter
Kurtka: Chanel
Spodnie: SD Fashion
Torebka: Decades
Buty: Fallen Angel
3.
Sweter: B'Bizou
Torebka: Decades
Spodnie: SD Fashion
Buty: It Girls

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje posty ostatnio widziałam ten sweter za 117 ale go przegapiłam D: a ja go długo szukam ^^ Wszystkie zestawy są świetne i zapraszam do mojego konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje stylizacje. Każda z nich świetna, ale muszę wybrać tą jedyną wspaniałą, a mój wzrok wciąż tkwi w środkowej. Super użyłaś tu ten gorset z Gift-o-meter. Jestem urzeczona ty,m zestawieniem, ale stylizacja numer trzy w bardziej uroczym klimacie również bardzo interesująca. Prześliczny sweterek.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje, numer 1 i 3 są takie urocze, delikatne, a do tego muszę pochwalić twarz doll, bo jest sliczna :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizujesz bardzo ładnie i tym razem też wyszło Ci pięknie ! :) Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja,ale wszystkie zasługują na pochwałę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!