Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LOTERIA
Bez uzgodnienia z Iwoną (przepraszam:)) chciałam zorganizować loterię. Do wygrania są te oto cenne ubrania:










Warunki uczestnictwa:

* MUSISZ BYĆ OBSERWATOREM BLOGA.
* Musisz w swojej prezentacji mieć link do naszego bloga ( przynajmniej na czas trwania loterii)
* Możesz wybrać TYLKO jedną rzecz.
* Do loterii zgłaszasz się w komentarzu wpisując swój nick se stardoll oraz numer ubrania.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW - Najbliższy piątek, tj. 01.12.2012r.

Nagrody odbieracie u mnie (_julcia_1997). Będą zarezerwowane na 3 dni.




40 komentarzy:

  1. Nikitaposh1
    Zg poproszę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się,poproszę o nr. 4 :D Mam link do bloga i jestem obserwatorką pod nickiem Skorupka,na stardoll też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, obserwuję jako emily456, link jest w prezentacji

    mam nr. 3, 6
    chciałabym nr. 5

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;)

    Podoba mi się numerek 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Nr 3 poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie.
    Numer 7
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i spełniam wszystkie warunki.
    Numer 5
    FuniaF

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Chciałabym nr 2 lub nr 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, napisałam i chciałabym 5 :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    2
    MyMelisaWhite

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    kaka_buziaki9
    Chciałabym numerek 7

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, chciałabym numer 1

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Wszystkie warunki spełniłam. Chciałabym 7, mam 3.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się, chciałabym nr. 7
    (jeżeli dacie go komuś innemu chciałabym wygrać cokolwiek :()

    mój nick patuus.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się , wszystko załatwione i chciałabym 3 ;) nick: .Cynamonka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę 3 !!

    Wszystkie podane wymagania zostały spełnione ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się
    nataleczka1218
    poprosze nr 1

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!!!
    Wybieram nr. 7

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  20. dauthdaert
    proszę o numer 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się nr. 3
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Nick na stardoll: Werxona1
    Poproszę numer 5

    OdpowiedzUsuń
  23. zglaszam się
    link do bloga podałam już w swojej prezentacji.
    Wybieram nr. 5
    Nic na stardoll DamWer9193 bloga obserwuję też pod tym nickiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się .!
    brendasong10111

    nie mam żadnej z tych rzeczy, więc zadowoliłabym się każdą z tych rzeczy, ale najbardziej podoba mi się nr.5

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się nr 1


    lizaczek1990

    (już zrobiłam)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście się zgłaszam bardzo mi zależy na : spodniach Elle albo tą 7 płaszcz ;)




    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się
    kasiczek

    chciałabym 2
    mam 4 i 6

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się, jestem obserwatorką :) bardzo zależy mi na nr 7 :) choco-kiss

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się sombrero3322 chciałabym nr 3 ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się .
    zaczarowana2000

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :D Chciałabym nr. 2 :D mój nick ze stardoll to KatieMayaKiss ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja proszę o 3 <3
    oliwia17501

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się! Na stardoll: madziusia677
    obs: Magda Warzocha
    nr 7 ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się proszę numer 1 :)
    Baardzo chciałabym numer 4, ale kocham Elle <3

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)

    Wybieram nr 5, choć zadowoliłabym się każdą z tych rzeczy :)

    Pozdrawiam,
    Nygusekk (<-- nick na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się. LInk do tego bloga jest niestety w moim albumie, bo nie mogę tego wpisać do prezentacji ;'(
    Mam nadzieję, że to mnie nie wyklucza z konkursu ;) Obserwyję bloga jako Zuzia S .Poproszę nr 7 ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. zg 5 lub ostatni renata4

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!