Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aranżacja wnętrza
Widząc apartamenty użytkowniczek SD zauważyłam, że większość w pokojach ma garderoby.
 Dlatego postanowiłam pokazać w poście jak należy wykonać garderobę.
Wykonałam dwie wersje.



Na początek we wnętrzu ustawiamy sofę, stolik itp. czyli na razie dekorujemy tak jak normalny pokój. Zostawiamy na ścianie trochę wolnego miejsca.
Wygląda to mniej więcej tak:
(bez ubrań) 


Teraz moja druga propozycja a mianowicie szafa na środku pokoju.
Wygląda tak:


10 komentarzy:

  1. widziałam drugi pokój w twoim apartamencie. obydwa bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla kogoś kto ma dużo, dużo ciuchów i nie chce mu się przeszukiwać szafy, to idealne rozwiązanie .!! Ja nie skorzystam bo nie czuję takiej potrzeby, ale dobrze, że pokazujecie jak to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyslowe, ale ja chociaz mam duzo ubran to nie robie garderoby.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Faajnie, obydwie wersje mi sie podobają.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie fajne ale gdybym musiała wybrać to 2!

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga wersja jest super, szafa na środku pokoju:) W realu bardzo lubię to rozwiązanie, z tym że szafę zastępuje mi łóżko a na nim sterta ciuchów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. oby dwie wersje mi sie podobaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie wersje są cudne,naprawdę masz talent do urządzania wnętrz,Natalko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba ujęcia mi się podobają.Wszędzie garderoba pasuje,a nawet dodaje pokojowi uroku :) Super artykuł!:D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!