Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki loterii art.decor
1. zuzka-lobuzka
2. nikitaposh1
3.
4. emu.musia
5. EDIT sofę dostaje julcia_1997
6. kajajest
7.
8. ArtSilver5
9. BlackLadySilver
10. JustinaCullen
11. MissGirls150
12. .Nielegalna.
13. Jarix7
14. spbianca
Artykuły zostały zarezerwowane na czas 4 dni. 
<LINK do bazaru>

Nie ma chętnych na 3,5,7.
Jeśli ktoś chce wymienić na te numerki proszę zostawić wiadomość.
Dziękuję za wzięcie udziału. Mam nadzieję, że wykorzystacie te rzeczy w apartamencie:)

6 komentarzy:

  1. Wow i udało się to co chciałam. Wielkie dzięki
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, przyda się do mojego ogrodu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem chętna na 3,5 i 7 :)))
    Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  4. źle zarezerwowałaś sofę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,super,dziękuję! Lecę odebrać nagrodę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Bardzo dziękuje za poduszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!