Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
gratulacje
W imieniu redakcji bloga chciałabym złożyć gratulacje 
dla naszej wspaniałej koleżanki i czytelniczki 
naszego bloga
za zdobycie 20.11.2012 NCG

Zdobycie takiego tytułu dla każdego jest wielką radością
tym bardziej, jeśli o to nie zabiegamy. 
Na pewno długo zostaje w pamięci i daje wielką radość.

Aniu dziękujemy, że jesteś wśród nas !

Wiecie co ...jak zaczynałam grę, często podziwiałam osoby, które były na okładkach.
Marzeniem moim było poznać kogoś kto dostaje takie wyróżnienie.
Tym bardziej, jeśli był to ktoś kto pokazywał swoją kreatywność, 
ktoś od kogo można się wiele nauczyć.
Wtedy nigdy nie przypuszczałam, że z czasem poznam właśnie taką osobę...
a nawet wiele takich osób...
Wtedy było to jedynie marzeniem...
ale marzenia lubią się spełniać :)
Dlatego życzę Wam wszystkim i Tobie Aniu 
spełnienia marzeń tych bardziej realnych
i tych co czasem wydają się nie do spełnienia!


7 komentarzy:

  1. Wow...ja również szczerze gratuluje. Co prawda mnie nigdy nie interesowało, aby zdobyć tytuł, ale wiem, ze musiałaś w to zapewne włożyć dużo wysiłku. Jeszcze raz gratulacje.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    Aneczko Twoja doll jest dla mnie inspiracją . Gratuluje :)**

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Bardzo się cieszę, że na okładce pojawił się ktoś godny podziwu. Ja również bardzo chciałabym zostać covergirl albo national covergirl, ale chcę na to zasłużyć, a nie przebrać się za psa.... XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Tak się cieszę,Aniu :)) Nareszcie wygrał ktoś godny tego tytułu :D Iwonko-wspaniały post :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołanczam się do poprzedniczek i szczerze gratuluję wyróżnienia, pozdrawiam wszystkich czytelników bloga;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko i wszystkie miłe dziewczyny, jedyne co mogę teraz wydukać, to po postu dziękuję:) Naprawdę nie spodziewałam się takiej miłej opini i serdeczności. NCG to kolejny prezent od przyjaciół ze stardoll, to ich codzienne odwiedziny i komentarze, ja nigdy nie prosiłam o głosy ani reklamowałam się, więc jest to tym bardziej miłe. Mimo, że nie zaglądam na SD dla tytułów to bardzo życzę każdej z Was trafienia na okładkę:) Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!