Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza mariksza
Natalia zgłosiła się do metamorfozy u mnie. Takie pytanie.
 Jak mam się dostać do twojej szafy?... uff, po 5 minutach ściągania mebli nareszcie się dostałam :D


Stylizacja prosta, ale poprawna. Utrzymana w spokojnej kolorystyce. Niczego nie brakuje.



Wcześniej twój ubiór był bardziej sportowy, dlatego postawiłam na elegancję.
 Prostą sukienkę połączyłam z dwoma futrami, czarnymi szpilkami i torebką. 
Stylizacja prosta, ale wydaje mi się, że ładna.

Fryzura ślicznie wykonana przed rojdę. Pasuje do twojej medoll. 
Jednak nie podoba mi się makijaż. 
Według mnie jest użyte zbyt dużo cieni do powiek.

  

Wykonałam delikatny makijaż używając 
większości cieni w kolorach kremowym i pomarańczowym. 
Usta mają lekko brzoskwiniowy kolor. Policzki są delikatnie muśnięte różem. 
Zmieniłam włosy na te wyżej, ale do twojej doll pasują każde inne. 

Również chcecie metamorfozę?
 Zgłoście się tu:



EDIT: Chciałam tylko dodać, że chciałam założyć inne buty, jednak nie znalazłam niczego interesującego :)

8 komentarzy:

  1. Obydwie stylizacje bardzo mi sie podobaja. Makijaz rzeczywiscie lepszy po, ale fryzure rojdy moglas zostawic. Bardzo ladna.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. obie "przed" i "po" fajne, choć ja bardziej stawiam na elegancje więc twoja propozycja bardziej mnie się podoba. Faktycznie mogłaś zostawić włosy ale make-up ładniejszy ;* Czekamy na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzurka rojdy faktycznie ładna, chociaż gdyby ją zostawiła, to nie byłoby efektu metamorfozy, czyż nie ? Tak, czy siak twarz MeDoll przed i po mi się podoba, a stylizacja 'po' .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za stylizacją nr 1! Jest poprawna kolorystycznie i stylowo. W metamorfozie nie podoba mi się, że do jasnej sukieneczki dobrałaś ciemne rajstopy, (tego nie polecam nikomu w realu) no i paluszki w sandałkach okryte rajstopką to modowa wtopa, niestety...mam nadzieje, że potraktujesz to jako krytykę konstruktywną :) Natomiast makijaż przepiękny, naturalny, delikatny- wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są bardzo ładne ale nie konkurują ze sobą bo są w różnym stylu. Ta druga jest elegancka w dobrym stylu. Hmm, Jola ma trochę racji ale... z pierwszym się nie zgodzę, ciemne rajstopy do jasnej sukienki mogą być, to głównie zależy od tgo jakie są nogi (tej dollce na pewno pasują) i od dodatków a te tutaj też są ok:) Natomiast rajstopki do sandałków, tu bardziej się zgodzę ale jak ktoś musi to może użyć bezszwowe no i wtedy faktycznie bardzo dopasowane do koloru skóry, delikatne:) Poprawa makijażu w stronę delikatniejszych odcieni podoba mi się, a ten ciemniejszy makijaż pasuje do włosków Rojdy, więc podoba mi się też że dobrałaś odpowiednią fryzurkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladnie i przed i po mi sie podoba sliczna medoll

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje-cudne obie,każda w innym stylu,więc ciężko wybrać jedną z nich.Makijaż-ciężko wybrać,ale tu skłaniam się ku 'po' ze względu na bardziej delikatne kolorki,ale przed również jest ślicznie :) Fryzurka-zostawiłabym tę od Rojdy,aczkolwiek rozumiem,że do metamorfozy trzeba było zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem obie stylizacje są śliczne.Bez porównania :) Co do Doll to ładna i przed i po. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!