Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kołnierzyki


Czyli hit tego roku. Na Stardollu również możemy je spotkać. Robione w SD Jewelry czy SD Hair. Oczywiście znajdziemy je w Starplazie. Jednym z popularniejszych jest listopadowy hot buys który możemy jeszcze kupić. Oto przykładowe stylizacje z kołnierzykami:

Kapelusz: B'Bizou
Kołnierzyk: B'Bizou
Baskinka, Sukienka: BASICS
Torebka: Voile Holiay Botiqe
Buty: Sonia Rykiel

Kapelusz: Killah
Marynarka: Pet-a-Porter CS
Kołnierzyk: Decades
Tunika: It Girls
Sukienka: BASICS
Spódniczka: B'Bizou
Torebka: Antidote
Buty: WOTW

Kołnierzyk: Decades
Top: B'Bizou
Sukienka: It Girls
Bluzka: Fallen Angel
Torebka: Pretty'n love
Buty: YH




9 komentarzy:

  1. Biegnę po kołnierzyk z Decades. Mam nadzieję, że jeszcze jest. Dwie pierwsze stylizacje najlepsze.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kołnierzyki, i moim zdaniem na SD jest ich trochę mało. Twoje stylizacje są piękne, podoba mi się zwłaszcza pierwsza, prosta i klasyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuwielbiam kołnierzyki, są świetne *__* sama mam kilka koszul z kołnierzykami ;p stylizacje b. ładne :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczną doll. Stylizacje wszystkie mnie zachwycają, ale najbardziej druga
    FuniF

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to podoba mi się tylko ta pierwsza stylizacja, ale wiecie to tylko moje zdanie więc się nim nie przejmujcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne pierwsza stylizacja jest najlepsza ale wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje oczywiście mam ten kołnierzyk ;)



    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie je mam od dawna darzę uczuciem kołnierzyki.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy artykuł :) Fajnie,że opisałaś takie drobiazgi :D Może jakiś z nich sobie kupię?...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!