Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
precz z łańcuszkami !
Dziś pewnie co niektórzy uśmieją się do łez:)
Dostałam taką ofertę :D  
Z podobnymi kuszącymi ofertami spotkałam się w niektórych klubach 
założonych przez graczy na stronie stardoll. 
Bardzo dziwię się osobom, które takie wiadomości traktują poważnie i mają nadzieję, 
że jeśli wyślą to do innych osób spotka ich to co nadawca pisze w wiadomości. 
Niestety...spędzamy godziny na pisaniu głupich wiadomości i rozsyłaniu dalej...
Tylko, że nikt Wam za to nic nie da!To jedynie głupia zabawa, ale w co ????
Jest to pismo osoby, która dobrze zna ortografię, ale co z treścią? 
Chyba przez moment "głupawka" uderzyła jej do głowy !
Także podobnej treści wiadomości po prostu ignorujcie!
Nawet jeśli ktoś Was zastrasza, że jeśli nie wyślesz tego dalej stanie Ci się coś złego!
To kompletne bzdury !!! 
A takie wypisywanie i rozsyłanie treści dalej to jedynie strata czasu!!! 

Administracja daje czasem stardolary i darmowe rzeczy, ale jedynie w ofertach, 
które są widoczne na oficjalnej stronie 
www.stardoll.com
a nie w takich "głupich wiadomościach" zwanych "łańcuszkami"

6 komentarzy:

  1. Naiwność nie zna granic, ja mam właśnie jedną namolną ,,znajomą", która wysyła mi takie właśnie wiadomości. Niestety grzeczne tłumaczenie, że to nie prawda, nie działa itd. zostały nazwane przez nią,,zastraszaniem" Brak słów! No niestety, napotykamy tu i takie właśnie osoby...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie t też dziwi ludzka głupota i naiwność. Kiedy przez kilka miesięcy zrobiłam sobie spokój z stardoll myślałam, że jak wrócę to pozbędą się tego robactwa, ale nie nadal infekuje to moją skrzynkę pocztową. Kiedyś ten problem miałam na gg, ale szybko udało się tego pozbyć.
    No cóż. Ja w to nigdy nie wierzyłam i mam nadzieję, że osoby, które to wymyślają skończą mamić oczy naiwnym użytkowniczkom.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. to są tzw. łańcuszki, za wysyłanie czegoś takiego można stracić konto

    OdpowiedzUsuń
  4. nikitaposh1
    jak sobie same nie doładujemy - to nie dostaniemy . Taka jest prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie dostaję takich wiadomości, a gdybym dostała od jakieś swojej znajomej to przestałaby być moją znajomą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ciągle takie dostaję,ale olewam to.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!