Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Projektantka lorraine00
Cześć. Chciałam wam dziś przedstawić projektantkę lorraine00. Ma na imię Emeline i pochodzi z Francji.



Jej doll ubrana jest normalnie. Ma śliczną, według mnie, fryzurę. Podoba mi się jej twarz. Rzadko zdarza się, aby te okulary do kogoś pasowały.


W jej apartamencie można znaleźć przetarte dżinsy z flagami USA i Wielkiej Brytanii, koszulki oraz bejsbolówkę. W ubraniach spodobały mi się szczegóły, oraz to, że są bardzo dopracowane.


Emeline projektuje obrazki. Są one równie ładne jak ubrania.


 :klik w obrazek: - link do StarBazzar lorraine00.

Podobają wam się jej projekty?
Co o niej sądzicie?
komentujcie ;)

5 komentarzy:

  1. Naprawde boskie sa te spodnie, ktore tworzy. Zauwazylam, ze wielu najlepszych na stardoll projektantow pochodzi z Francji.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podobają się koszulkii, widywałam je pare razy przy głosowaniu na najlepszy projeekt .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,stale podziwiam jej projekty,są warte uwagi,dopracowane,przemyślane,ciekawe :) Naprawdę bardzo ładne :) Chciałabym umieć tworzyć takie cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładne i dopracowane.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!