Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Koszule
 
 
Te białe, czarne, flanelowe i jedwabne. Uwielbiane przez kobiety. Są modne, praktyczne. Łatwo dostępne w Starplazie jak i w Starbazaarze. Przeze mnie kupowane nałogowo na Stardoll. Każda, która ukaże się w SP musi być moja :) Przejdźmy do stylizacji:
Kapelusz: B'Bizou
Koszula: Pet-a-Porter CS
Blazer: Frankie Morello
Spódniczka: Riviera
Torebka: LE
Bransoletka: Gift-o-meter
Buty: Barbie

Lenonki: Beastyly
Koszula: Young Hollywood
Marynarka: Pet-a-Porter CS
Kombinezon jako spodenki: Gift-o-meter
Torebka: Voile Holiday Botiqe
Buty: Sonia Rykiel

Koszula: Chole
Spodnie: SD Fashion
Kopertówka: Arhive
Buty: Miss Sixty
 
 
I czas na wyniki konkursu.
I miejsce:
JustinaCullen
 
Wygrywasz:
Masz 24h na odebranie nagrody u MyMelisaWhite
Gratuluję :)
 
 

5 komentarzy:

  1. Wow...ale zaskoczenie bardzo dziękuje. Zaraz się zgłasza,.
    A co do koszul to pierwsza i druga najładniejsze. Niestety miałam przerwę na stardoll i ominęła mnie ta kolekcja.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    podoba mi się druga stylizacja , niestety nie zdążyłam kupić tej ślicznej czarnej koszuli z YH.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, ja też żałuję, że nie zdążyłam z zakupem koszuli z YH, ale trudno, najlepsza stylizacja pierwsza, torebka z LE sliczna :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, też bardzo lubię koszule!:) Stylizacje piękne, szczególnie nr 2.
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje bardzo ładne,podobają mi się.A zwyciężczyni gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!