Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
konkurs- stylizacja- wyniki
Oto zdjęcia nadesłane do KONKURSU
w którym było zrobić stylizację z tą sukienką

 1 miejsce : 30 sd
 emu.musia

        nagroda pocieszenia : 10 sd 
 Skorupka

oraz 
tenisistka18

Dziękuję pozostałym uczestniczkom za wzięcie udziału.
Mała informacja do osób, które się nie zakwalifikowały. 
Dziewczyny mam nadzieję, że następnym razem fotki, 
które nam nadsyłacie będą większe formatem.

Prosimy o zgłoszenie się w ciągu 3 dni do redaktor : missmariksza
w celu odebrania nagrody.
Po odbiór zgłaszamy się : SS - wystawia pasemko włosów ew. romb z interior w cenie nagrody + prowizja
NSS - pisze w mojej księdze gości co chce dostać z art.do wnętrz!
należy podać nazwę art. oraz sklep/zakładkę



5 komentarzy:

  1. Gratulacje. Ja niestety nie zdążyłam podesłać mojej pracy, ale następnym razem nie będę zwlekać.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję! Też próbowałam, ale się nie udało, no trudno, następnym razem pójdzie lepiej ;P
    Szczerze mówiąc bardzo lubię te konkursy na stylizacje, itp. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Wam :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!