Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
New Limited Edition
 
 
Wczoraj admini dodali nową kolekcję LE. Lubię ten sklep, lecz bardziej podoba mi się Antidote. Ta kolekcja nie była zbyt udana. Nie lubię panterki. Niektóre ubrania były warte uwagi, na przykład szara bluza czy niebiesko-biała bejsbolówka. Oczywiście musiałam coś kupić :) Była to wyżej wymieniona szara bluza, biały top, kocie uszka, rurki i kołnierzyk.
Stylizacje:


Kurtka: CC Tribute
Koszulka: Limited Edition
Asymetryczny top: Fallen Angel
Kopertówka: Antidote
Spodnie: SD Fashion
Buty: Stylein
 

Kapelusz: B'Bizou
Bluza: LE
Sukienka: PPQ
Kopertówka: Antidote
Obcasy: Sonia Rykiel

Kapelusz: Killah
Kurtka: CC Tribute
Koszulka: Fallen Angel
Top: Basics
Spodnie: LE
Torba: RIO
Buty: Basics
 
A Wy kupiliście cos z tej kolekcji?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje *.*

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie kupie ponieważ te ubrania są za drogie a kolekcja mi się podoba. Jesli chodzi o stylizację to bardo ladne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne stylizacje! Najbardziej przypadł mi do gustu nr 1 i 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze stylizacji spodobała mi się 1 i 3. Druga nie jest ładna. jakoś mnie nie zachwyciła.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje a co do kolekcji LE zgodzę się, że niezbyt udana. Za te ceny ciuszki powinny być duuuuuuużo lepsze i lepiej zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się 1-sza stylizacja :) A najbardziej zazdroszczę Ci tych kocich uszek ^^ ;) Kolekcja jak kolekcja-coś ładnego,coś brzydkiego ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!