Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jak zalinkować obrazek ?
Kilka lat temu sama miałam z tym problem. I wcale nie było mi do śmiechu :)
Hosting obrazka? Co to? - pytałam sama siebie.
Aby zalinkować obrazek musisz go już mieć lub stworzyć i zapisać.
Zapisywanie obrazka w paincie:)
1. W windows naciskasz klawisz PrintScreenSysRq, znajdujący się na klawiaturze nad strzałkami. 
2. Otwierasz Painta i tam go wklejasz. (Mam nadzieję, że to umiesz)
3. Zapisujesz pod jakąś nazwą z rozszerzeniem JPEG(JPG). 
4. Otwierasz stronkę :  http://www.zapodaj.net/  
(Jest to darmowy hosting zdjęć, ja z niego korzystam)
Strona będzie wyglądać tak:
Klikasz wybierz plik, otwiera się zakładka z Twojego komputera.
 Musisz teraz wybrać obrazek, który chcesz zalinkować .
 Dobrze byłoby ustawić miniatury, wtedy widzisz potrzebny obrazek. 
Klikasz otwórz, następnie zapodaj.
 Musisz chwilkę poczekać zanim utworzy się link do obrazka
Zaznaczyłam na czerwono link obrazka.
Jeśli nie jesteś pewna/-pewny czy to prawidłowy link do Twojego obrazka 
zawsze możesz sam podejrzeć klikając w link 
zamieszczony nad linkiem, który zaznaczyłam na czerwono. 
Tam znajduje się Twój obrazek:)
lub przejść do strony, którą oznaczyłam na czerwono
Nietrudno zauważyć, że strony maja ten sam adres:)
Te linki z obrazkami podajemy np. do naszych blogowych konkursów.
Napisałam zrozumiale? Przyda się komuś?

darmowe strony hostingowe to:

4 komentarze:

  1. Dziękuję :) bardzo się przyda, bo nie wiedziałam jak to robić :p

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    Żeby nie wiem co to i tak nie pojmę takich rzeczy. Świetnie Iwonko że coś takiego wstawiasz , młodym stardollowiczkom to się przyda na pewno .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Jesteś cudowna, że to dodałaś! ;** Już nawet kumam o co chodzi! Świetny post! Dziękuję! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny wpis :) Ja linkuję używając imageshack.us,ale te strony też wydają się w porządku :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!