Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: beige & orange

Z filmów polecam: Inni Ludzie- zaskoczyłem się bardzo pozytywnie, forma tego filmu jest absolutnie wyjątkowa, nie będę spoilerować, ale myślę, że warto to zobaczyć!
A w mojej głowie przez ostatni tydzień grały tylko cztery piosenki: How Many Licks?(Lil' Kim), Girls To Buy(Doda), Boots(Kesha) i We Don't Talk About Bruno- Wiem, strasznie dziwne połączenie.

Zapraszam do rozwinięcia i zobaczenia drugiego Duetu!

Duet: beige & orange, rzucające się w oczy kolczyki, beżowy środek i torebki Gucci, a to wszystko w bardzo podobnych kolorach.

kolczyki Subcouture, Splendid | kurtka Limited Edition | kombinezon Museum Mile | torebka Tributes Gallery | kozaki Antidote 

kolczyki Y/Project Tribute | marynarka Mugler Tribute | rękawiczki Voile | spódnica Antidote, Velvet Orchid | torebka Limited Edition | buty Vivienne Westwood Tribute


Duet: y/project mules, buty od niezwykle utalentowanego projektanta w dwóch wersjach, jedna na wielkie wieczorne wyjście, a druga bardziej codzienna, dobra na śniadanie. Przeplata się też Balenciaga i droga biżuteria.

naszyjnik Young Hollywood | bluzka Limited Edition | rękawiczki Limited Edition | spódnica The JetSet | torebka It Girls | pończochy Royalty | buty Y/Project Tribute

top Basic | spodnie Antidote | pasek Limited Edition, Moschino Tribute | torebka Tributes Gallery | buty Y/Project Tribute

5 komentarzy:

  1. Druga i ostatnia stylizacja skradły mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna aranżacja :)
    Co nowa, to jeszcze lepsza od poprzedniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze i ostania to moi faworyci. Bez i pomarancz wyglada naprawdę fajnie.ja ostanio chyba żadnego filmu nie obejrzałam ale za to udało mi się w końcu zobaczyć nowy sezon Snowpircera

    OdpowiedzUsuń
  4. Celowo zawiesiłam się ze skomentowaniem do dziś. Ostatnio mam wrażenie, że po moich komentarzach nikt nie wyraża swojej opinii.
    Stylizacje są wyjątkowe, dwie pierwsze skradły moje serce, dbasz o każdy szczegół. Trzecia ma zbyt mocne, ciemne jak dla mnie kolory, lecz u kogoś je widzę i myślę, że spodobałby mi się ten look w realu również. Ostatnia bardzo dobrze wypadła, myślę, że każdemu powinna się spodobać.
    Czekam na kolejne duety

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja jest idealna, trzecia też mi się bardzo podoba! Co do we dont talk about bruno - bardzo się wkręca, ale mój facet na mnie krzyczy jak tego słucham XD help

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!