Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: limited edition couture
Duet: limited edition couture, nareszcie coś dla mnie, kolekcja Glenn'a Martens'a dla Jean Paul Gaultier, Schiaparelli i Valentino, a wszystko w wersji Couture! Moje 3 ulubione modowe rzeczy w ostatnich latach(dajcie mi jeszcze Versace to umrę!). Właściwie to wysyłałem adminom maile z inspiracjami z tych kolekcji, więc może to nawet moja zasługa... Oczywiście jak zwykle spóźniony na imprezę.

kapelusz Schiaparelli Tribute, Museum Mile | naszyjnik Young Hollywood | koszula Limited Edition | torebka Limited Edition | spodnie Vinyl | buty Limited Edition

koszula Underneath Stardoll | pasek Fallen Angel, Y/Project Tribute | spódnica Limited Edition | torebka Museum Mile, Tributes Gallery | buty Antidote

3 komentarze:

  1. Obie stylizacje na wysokim poziomie. Pierwsza faktycznie taka couture przez duże C. W drugiej się zakochałam, super pomysł z paskiem! Zaraz lecę do plazy po zakup torebki MM :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie odnalazłam siebie w tej kolekcji LE. lubię Schiaparelli, ale w tej dostawie nie pojawiły się akurat te sylwetki z pokazów, które mi najbardziej przypadły do gustu.
    Niemniej Twoje stylizacje są bardzo ciekawe i mi również bardzo spodobał się pomysł z paskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje, podoba mi się, że pokazują sporo ciała, a jednocześnie nie są w ogóle wulgarne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!