Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: pink suit

Duet: pink suit, wszystko różowe, dwa razy spodnie i platformy(znowu)
Bardzo polubiłem ten kolor, a ostatnia kolekcja Valentino jeszcze bardziej mnie do niego przekonała.

Rozwińcie, żeby zobaczyć niespodziankę w postaci drugiego duetu;) 

kolczyk Limited Edition | marynarka Valentine’s Day | bransoletka Museum Mile | torebka Moschino Tribute | spodnie Pretty n’ Love | buty Runway

kolczyk It Girls | marynarka Young Hollywood | łańcuchy It Girls, Young Hollywood | torebka Tributes Gallery | spodnie Young Hollywood | pasek Limited Edition, Velvet Orchid | buty Limited Edition

Duet: holiday calendar, powrót do grudnia 2021, dwa "męskie" artykuły z kalendarza adwentowego inspirowane Valentino Couture i dziwny biały pasek we włosach.
kolczyki Y/Project Tribute | bluza Special Offer | torebka Antidote | spódnica Pearls, Blumarine Tribute | buty Voile

szalik Bonjour Bizou | naszyjnik Epiphany | płaszcz Pearls | marynarka Special Offer | spodnie Pearls | buty Museum Mile

7 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są super ♥ Moje ulubione to 1 i 3. PS nie zauważyłam nawet tego paska na głowie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kolor :3! pierwszą totalnie bym ubrała na siebie, ta torebka jest świetna, najbardziej podoba mi się druga i trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana każdą jedną z nich! Co Ty wyprawiasz z tymi ciuchami to szok :)
    Ach, nie byłbyś sobą gdyby nie pojawił się ten akcent w fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię różowy, (a im bardziej intensywny tym lepiej). Wszystkie stylizacje mi się podobają, a moja ulubiona to chyba 3 - genialne połączenie swetra z balową spódnicą, taka trochę Carrie Bradshaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni look musze przyznac, ze jest obledny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem wybrać jednej ulubionej - każda jest naprawdę dobrze dopracowana, wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Look który skradł moje serce to zdecydowanie nr 3! Totalnie moje klimaty, nie mniej jednak wszystkie prezentują się naprawdę świetnie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!