Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hit czy Kit?

 Do dzisiejszego postu wykorzystałam bluzki ze StarDesignFashion.

 Jestem ciekawa czy Wasze doll noszą projekty ubrań stardollowych projektantów.

Mnie obie bardzo się podobają.

Pierwsza to prezent od stardollowego przyjaciela Domu Mody UNIQUE,.

Dziś do kapelusza z bluzki dodałam kwiatowe ozdoby.

Różową w printy kupiłam przypadkiem przeglądając starbazar.


1. bluzka JessssLove / spódnica It Girls / buty MSW / torebka Gucci / naszyjnik Oryginal Future / ozdoba CalliePicks 

 2. bluzka sternenmaedchen / spodnie LE  / buty Tributes Mugler / torebka HB Pretty n'love& Tributes Prada /
kolczyki Antidothe / szal Tingeling

Co myślicie o projektach ze StarDesignFashion oraz moich stylizacjach?
Czekam na opinie!

10 komentarzy:

  1. W sumie nawet nie zauważyłam, że to stardesign :) Udane stylizacje, więc HIT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chociaż teraz coś bym już w nich poprawiła. A projekty super :)

      Usuń
  2. ta druga bluzka wygląda fajnie, nie powiedziałabym, że jest z stardesign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeglądając starbazaar od razu wpadła mi w oko, aż kliknęłam bo również nie domyślałam się, że to projekt

      Usuń
  3. Szczerze to nie pamiętam kiedy ostatni raz korzystałam z ubrań ze stardesign, chyba w 2012.
    Ubranie te zawsze wydawały mi się jakieś takie plastikowe. Natomiast jeśli chodzi o Twoje stylizacje to bardzo mi się podobają, szczególnie ta druga. Zgadzam się z Aguuniek, koszula/bluzka rzeczywiście nie wygląda na stardesign :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie używałam projektów jakoś specjalnie, chociaż niektóre są dobrze zrobione. Te jednak są dla mnie wyjątkowe.

      Usuń
  4. W drugim looku koszula wyglada naprawde fajnie z tym szalikiem. Szkoda, ze dol jest taki ciemny i nieco przeladowany - wybralbym tylko jedna torbe, jakas mniejsza nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, teraz widzę swoje niedociągnięcia w tych stylizacjach. Oby wyszło mi to na dobre :)

      Usuń
  5. Druga stylizacja dla mnie jest świetna. Nie pomyslalabym nawet, że koszula jest projektem. Bardzo dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie lubiłem stardesign, przekonałem się tylko do peruk, reszta taka nie dla mnie. ALE twoje stylizacje bardzo mi się podobają. Pomysł z tym wiankiem w pierwszej jest super! a kolorki w drugiej przeurocze. Jedynie mógłbym się przyczepić do trochę wiszących kolczyków, ale to już moja własna obsesja na punkcie idealnego umiejscawiania:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!