Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Cud nie jest taki, że skończę ... Cudem jest to, że miałem odwagę zacząć."


 W tą środę oddałam już biznes plan i wszystkie wnioski! To było dla mnie tak stresujące... Zobaczymy co z tego wyjdzie...Teraz potrzebuje chwili oddechu bo jeszcze czka mnie komisja, ale za to zapowiada się świetny weekend ponieważ to race week! Z nowym sezonem wraca F1 i niesamowicie się cieszę. 

Osoba która dostanie ode mnie w tym tygodniu sd to  Venicue! Zgłoś się do mnie po odbiór 100sd :)


3 komentarze:

  1. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne. Meble, wraz z dodatkami oraz kolorem ścian idealnie współgrają! ;)

    Dziękuję bardzo za 100sd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebiańsko! Zieleń za oknem i te niebieskawe akcenty super wyglądają z białą bazą i cudowną drewnianą podłogą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna aranżacja! Bardzo dobrze, że dodałaś te mocno niebieskie krzesła do wystroju, kolorystyka z nimi robi dobrą robotę. Love it "

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!