Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: rick owens

Duet: rick owens, mamy kilka artykułów inspirowanych Rickiem z Subcouture, do tego szerokie ramiona i niebotyczne platformy(po raz dziesiąty xdd).

Musiało minąć trochę czasu, żebym przekonał się do projektów Ricka Owensa, ale teraz mam na ich punkcie obsesję, jego flagowe buty trafiły na moją listę marzeń!
Mam już "tylko" 13 duetów w kolejce, ale małymi kroczkami zbliżam się do tworzenia postów na bieżąco.
Zapraszam do rozwinięcia!

 opaska It Girls | marynarka Antidote | torebka Limited Edition | spódnica Subcouture | platformy Young Hollywood

płaszcz Subcouture | top Antidote, Vinyl | pasek Fallen Angel | spódnica Antidote | torebka Antidote | platformy Subcouture

Duet: balenciaga tribute, wracamy do sezonu Tribute i mojej ulubionej dostawy, po raz kolejny zakryłem wszystko co tylko możliwe, do tego ciekawe torebki i buty, które są czymś więcej niż butami.

kolczyk Vinyl | golf Balenciaga Tribute | kombinezon Balenciaga Tribute | sukienka Subcouture | pasek Fallen Angel | torebka Antidote

okulary Callie’s Picks | golf Bonjour Bizou | płaszcz Balenciaga Tribute | naszyjnik Vinyl | bransoletki Runway | torebka It Girls | spodniobuty Limited Edition

3 komentarze:

  1. Podnosisz coraz wyżej poprzeczkę! Uwielbiam te stylizacje <3
    Projekty R.Owensa naprawdę ekstrawagancja.
    Pierwsze dwie pokochają Ci, którzy lubią wyróżniać się z tłumu. Mają nutę ekstrawagancji, ale bez przesady. Da się je nosić :)

    W trójce- Kupiłam tę sukienkę Subcouture, ale lepszej stylki od Twojej raczej nie zrobię, a na dodatek nie widziałam lepszej. Ta jest obłędna/
    Ostatnia ładna, taka powiedziałabym dla każdego.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne duety

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te dwie nizje to mistrzostwo! I chyba jie potrafię wybrać która bardziej mi się podoba. W pierwszej podoba mi się ta ozdoba na głowe, fajnie to wszystko razem wygalda

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!