Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Смерти Больше Нет

 Hej!

Dzisiaj bez dłuższego wstępu! 
Elementem wspólnym w obydwu stylizacjach jest ten wspaniały blezer oraz skarpetki Prada (które totalnie uwielbiam!).
Jeśli chodzi o sam blezer, to kiedyś niekoniecznie byłam do niego przekonana, wydawał mi się dość kwadratowy, ale od dłuższego czasu bardzo lubię używać go w swoich stylizacjach, szczególnie ten czarny (który jest recolorem, szkoda, że nie zrobili jeszcze białego!). 

Stylizacja nr 1
Kapelusz - Bonjour Bizou | Okulary - Bonjour Bizou | Blezer - Bonjour Bizou |
Sweter - Inspired by: BALENCIAGA Tribute | Pasek - Fallen Angel | Spódniczka - Limited Edition |
Torebka - Museum Mile | Skarpetki - Inspired by: PRADA Tribute | Buty - It Girls

Stylizacja nr 2
Beret - It Girls | Okulary - Jean Paul Gaultier Tribute | Koszula - Pretty'n Love | Sweter - Bonjour Bizou |
Pasek - Bonjour Bizou | Spodnie - It Girls |
Torebka - Nelly.com | Skarpetki - Inspired by: PRADA Tribute | Buty - It Girls

3 komentarze:

  1. Świetne stylizacje. W sumie obie bardzo mi sie podobają ale jednak druga jakoś bardziej skracała moje serce

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylki. Nie wiem czemu , ale pierwsza kojarzy mi się z mundurkiem. Takie na uczelnię. W pierwszej chwili byłam za drugim lookiem, ale po dokładniejszym przypatrzeniu się to oba mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są śliczne! Ja również posiadam ten blezer, ale jakoś go nie używam xd Może muszę do niego dojrzeć :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!