Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie!
Wiem, możecie na mnie krzyczeć, lecz nie mogłam oprzeć się aby nie pokazać Wam
 dziś tych stylizacji. Zapisane już jakiś czas temu, czekały w kolejce na swoje 5 minut.
Muszę nieco przyspieszyć dlatego dziś prezentuję aż trzy stylizacje.


Flyingspaghetti, podziwiam chyba każdy look stworzony przez tego użytkownika. 
Nie, nie będę pokazywać Wam każdego z nich, choć mogłabym...




BadGerl, artysta, jego stylizacje/charakteryzacje doll są często dość kontrowersyjne, jak u Gucci'ego
"Wypadające oko nie zawsze może każdemu wpaść w oko"
 U mnie srebrzysta kurtka była zwykłą kurtką, a tu wspaniale tworzy dół sukni. 


Na doll rudowłosej piękności Odelya trafiłam przypadkiem. 
Zachwyciłam się nie tyko urodą, ale równie dobrze wykonanym dziewczęcym look'iem


A Wy co myślicie o dzisiejszych stylizacjach? 
Spodobały się Wam?

5 komentarzy:

  1. 1 jest świetna! uwielbiam takie mroczne klimaty, trochę brakuje mi takiego ultra cienkiego obcasa w butach, ale jest super!
    2 podoba mi się taka futurystyczna wizja, ale w kształcie czegoś w "starym stylu"
    3 piękne włosy, stylka nudnawa :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy look moze tworzy tylko marynarka, rajstopy i buty, a reszta to jakies dodatki, ale wyglada naprawde imponujaco! Stylizacje BadGerl zawsze robia wrazenie :) trzecia nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy look całkiem spoko wygalda ale ta twarz…kolejna stylizacja również ciekawa, ale znowu ta przerażająca twarz ;D jakoś mnie te buźki nie przekonują… trzecia dosyć prosta, fajna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,tylko te buty to koszmar jakiś :x druga kompletnie mi się nie podoba,nie mój styl a sama twarz dla mnie wygląda jak z horroru xd trzecia jest prosta i ładna,zmieniłabym tylko buty bo te nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy look wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!