Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nieadekwatnie do pogody

 Hej! W ostatnim tygodniu zabrakło postu ode mnie - musicie mi wybaczyć, ale jak tylko robi się wystarczająco ciepło, to w domu nikt mnie nie uświadczy. Dlatego szybciutko Wam naskrobie kilka słów bez ładu i składu, biorę psa pod pachę i uciekam -  te tysiące kroków i kilometry spacerów same się nie zrobią 😄

Stylizacje przygotowałam już jakiś czas temu, miały poleżeć i poczekać na swoją kolej, ale doszłam do wniosku, że im dłużej będą leżeć tym szybciej przestaną mi się podobać.. poszłam za ciosem. Jak wiecie szarości to dość niecodzienna dla mnie kolorystyka, ale oczywiście uratowałam "swój styl" błyskotkami, tak, żeby każdy miał pewność, że to nadal ja, tak jakby ktoś zwątpił 😅



 Ostatnio dostałam oświecenia i już wiem co za dział dla Was (i dla siebie) tutaj stworzę! Nie chcę jeszcze nic zdradzać, bo jak wiadomo -lepiej się miło zaskoczyć, niż gorzko rozczarować. Zostawiam Was z tą nutką zaciekawienia i bez podpisanych elementów.. 😅 Do zobaczenia w następnym tygodniu!!!

4 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, jest mega! W drugiej zmieniłabym tylko buty,te wydają mi się za ciężkie - ale i tak jest super.
    U mnie też świetna pogoda, dlatego trzeba korzystać póki jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje zwróciły moją uwagę, lecz pierwsza skradła me serce. Piękna kolorystyka chociaż w szarościach ( ja je lubię). Dodanie ubrań z bordowymi akcentami to strzał w 10-tkę.
    Oczywiście czekam z niecierpliwością jakiego oświecenia doznałaś i jakie w związku z tym posty nam pokażesz :)
    Co do pogody u mnie jest też ładnie, chociaż ja ubolewam bo od kilku dni jestem niestety chora

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo ładne, ale pierwsza skradła moje serce. Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest ładna,ale bez tych kozaków-osobiście ich nie lubię,druga mi się nie podoba,buty kompletnie nie pasują,są za ciężkie i ten top jest dziwaczny

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!