Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
przekaz podprogowy

Przygotowanie dzisiejszych stylizacji wcale nie przyszło mi tak łatwo jak myślałam. W natłoku tych wszystkich informacji nie mogłam się zebrać, ale ostatecznie się udało. Chciałam Wam również podziękować za tak ciepłe przyjęcie i wszystkie komentarze pod poprzednim postem 💕  Jak widzicie, tym razem postawiłam na bardziej stonowane kolory, ale czyż nie są równie wymowne? 

W pierwszym look'u chciałam postawić na minimalizm, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam uzupełnić stylizację o coś błyszczącego. W drugim trochę bardziej zaszalałam, użyłam rękawów i tych ciekawych(?) rajstop - był to pierwszy i raczej ostatni raz 😅  



 


W poprzednim poście zapomniałam spisać Wam marki konkretnych ubrań, tym razem również o tym zapomniałam 😅 Postaram się to naprawić w najbliższej przyszłości! Mam nadzieję, że dzisiejsze stylizacje przypadną Wam do gustu! Dajcie znać co myślicie w komentarzach i widzimy się w następnym tygodniu! 

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobre stylizacje, dałaś sobie radę tworząc je. Plusem jest również ich oficjalny charakter.
    Chyba poszukam żółtej marynarki w plazie, spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Granatowa zbyt kwadratowa, taka bez życia, ale żółta świetna. Te rękawy białe dają "to coś".

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobała mi się żółta stylizacja, te rajstopy świetnie urozmaicają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje i piękny przekaz podprogowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow! świetne stylizacje

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!