Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
„Na szczycie zawsze znajdzie się miejsce”

 

Hej i czołem!
Nie wiem jak u Was ale dla mnie ten tydzień jest naprawdę ciężki. Okropnie jestem zestresowana bo w piątek o 8 czeka mnie komisja w sprawie dofinansowania (post ogarniam w czwartek ;p) i powiem Wam, że naprawdę się jeszcze tak niczym nie denerwowałam, nawet matura mnie tak nie przerażała. Te baby się tak okropne! Naprawdę... 
Dajcie mi koniecznie znać jak podoba się Wam dzisiejsza aranżacja i co tam u Was słychać. 




6 komentarzy:

  1. Kocham te Twoje pokoje. Kolory cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna aranżacja, miłe kolorki dla oka.
    I jak tam, po stresie już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakoś poszło ale potrzebowałam ochłonąć po tym wszystkim… teraz pozostało czekać :)

      Usuń
  3. Piękne wnętrze, aż się chce usiąść i zjeść przy tym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna aranżacja, jak zwykle <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!