Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STYLIZACJA

W ostatnim czasie nie miałam w ogóle weny do robienia stylizacji, życie totalnie mnie przytłoczyło. Dobrze czasem mieć kilka stylizacji zaplanowanych do przodu, dzięki temu nie mam zaległości w dwóch ostatnich tygodniach na blogu. W niedzielę przyjechała do mnie siostra z chłopakiem, i spędzamy razem cudowny czas! W sobotę jedziemy do Londynu, mam ogromną ochotę na burgery z Shake Shack i nowe skarpetki z muminkami. Także zdecydowanie pojedziemy na Covent Garden na jedzonko i do Moomin Shopu. Ostatnio w Londynie byłam zaraz po świętach, więc trochę czasu minęło, oby dopisała nam pogoda.

jedna osoba z komentarzy otrzyma 100sd. :)

 

9 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów! Baw się dobrze ale już z tymi burgerami to mogłaś darowac sobie :D ja bym zjadła ta pizze co jadłyśmy jak byłam… kiedy to było !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakieś sto lat temu, jak świat był jeszcze normalny :D ale też zachciało mi się tej pizzy XD jak zwykle mam za dużo planów jedzeniowych na Londyn a za mały żołądek XD

      Usuń
  2. Świetny look! Podkręcenie tej stylizacji jaskrawymi kolorami wypadło bardzo dobrze.
    Udanej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie czarnego z neonem w Twoim wykonaniu to na prawdę mocne 10/10! Bardzo mi się podoba
    Miłego czasu w Londynie i dobrej pogody ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda zapowiada się super, oby nic się nie zmieniło :D
      dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, mega hot!
    Również życzę miłego pobytu w Londynie :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!