Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

 Witajcie!

 W dzisiejszej odsłonie ponownie dwa outfity.

Mam nadzieję, że oba wpadną Wam w oko, podobnie jak było to u mnie.


Filus4444  jak zawsze wykreował coś niezwykłego. 
Pierwsze na co zwróciłam uwagę to świetna kolorystyka całości.
 Niby klasyka, grochy, biel i czerń, lecz po dodaniu 
zielonej transparentnej torby oraz różowo-zielonych okularów widać, 
że osoba nosząca taki strój twardo stąpa po ziemi i nadaje rytm modzie.


HeraKawall to kolejna stylizacja black & white osoby, która wie czego chce.
Bardzo spodobał mi się styl kompletnej marynarki (wiem, że nie lubicie takiej na jedno ramię)
Do tego złote dodatki i piękno samo w sobie.

Jestem ciekawa czy Wam też spodobały się te outfity? 
Zapraszam do komentowania

-------------------------------------------
100 sd z poprzedniego postu zgarnia rastamankaaaa 
zgłoś się do mnie po wygra. Gratuluję!

-------------------------------------------

Przypominam o >KONKURSIE<

8 komentarzy:

  1. Pierwsza propozycja nie przypadała mi do gustu, ale druga wygalda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi look! Perfekcja inspirowana Versace, no kocham! Te ultra realistyczne twarze mnie przerażają, ale look świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałabym, że spodoba Ci się. Pokazuję to co wpada w moje oko :)
      Fruwam po tym stardollu niczym motyl, to tu, to tam... mam tak dużo zapisanych stylizacji, że muszę chyba od kolejnego wydania zwiększyć ich ilość. Chociaż sama nie wiem...

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja nie w moim guście, nie podoba mi się.
    Natomiast druga jest rewelacyjna, wszystko ze sobą idealnie pasuje. Do tego twarz lalki jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja niezbyt mi się podoba. A druga jest okej, taka poprawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza mi się nie podoba,doll wygląda strasznie szeroko przez dobór spódnicy,dla mnie ta spódnica w ogóle jest koszmarna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!