Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: trench coat

Duet: trench coat, klasyczny płaszcz, ale o urozmaiconym kroju z dodatkiem wzoru lub koloru w postaci dodatków, kolczyki Off-White i czarna torebka.

Rozwińcie, żeby zobaczyć niespodziankę w postaci drugiego duetu;) 
(mam około 20 duetów czekających na publikację i muszę to trochę przyspieszyć, żeby być chociaż trochę na czasie z nowościami w Starplazie)
 
Z innych nowości, widziałem już Batmana z Robertem Pattinsonem i bardzo polecam! 3 godziny, ale film jest tak skonstruowany, że przez chwilę się nie nudziłem, mroczny klimat, zagadki, zaskoczenia i cudowna para aktorów: Robert PattinsonZoë Kravitz- śliniłem się na ich widok.

kolczyki Museum Mile | płaszcz Velvet Orchid | koszula Limited Edition | rękawiczki Original Future | torebka Subcouture | kozaki Balenciaga Tribute

kolczyki Museum Mile | płaszcz Balenciaga Tribute | top Underneath Stardoll | rękawiczki Antidote | torebka Vinyl | skarpetki Museum Mile | kozaki Callie’s Picks

Duet: man jacket, mamy tutaj za duże szerokie "męskie" ramiona, stonowane kolory z czymś dla kontrastu i bardzo bardzo wyeksponowane nogi, tak jak lubię!

marynarka Royalty | sukienka Y/Project Tribute | ozdoby Vinyl | torebka Pretty n’ Love | skarpetki Callie’s Picks Decor | buty Antidote

naszyjnik Tingeling, Pearls | marynarka Fendi Tribute | top Basic | szorty Fendi Tribute | torebka Limited Edition | skarpetki Pearls | sandały Young Hollywood

6 komentarzy:

  1. ostatnie dwie stylizacje są świetne :D pierwsza byłaby fajna gdyby nie te koszmarne buty,strasznie mi się nie podobają te noski,w drugiej również nie podobają mi się buty,wyglądają dziwnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze stylizacje dla mnie miazga. W pierwszej podoba mi się to jak podkręciłeś look kolorem rękawic i kolczyków. Fajnie, że spod płaszcza widać dół koszuli.
    Druga też mnie zmiotła. Odkryte ramię, niespotykany deseń kozaków w duecie z rękawicami tworzą świetny efekt, do tego torebka i kolczyki <3
    Dodatkowe dwa look'i też mi się podobają, szczególnie z szarościami, ale wygrywają te pierwsze :)
    Co do nadążania z publikacją mam to samo, czasem mam wrażenie, że jestem gdzieś z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta pierwsza stylka, podoba mi się użycie kolorowych rękawiczek i kolczyków przy stonowanej reszcie. Twojej doll super w tej fryzurze z drugiego duetu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje mi się podobają, ale pierwsza jest moją ulubioną :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!