Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Martw się, co inni ludzie o tobie myślą, a zawsze będziesz ich więźniem.

 

Hej i czołem wszystkim! 
Jak minął Wam tydzień? Ja się pytam gdzie podziało się słoneczko? 
Dziś przygotowałam dla Was wnętrze w trochę innym klimacie niż te które mogliście zobaczyć ostatnio. Postawiłam na ciemną bazę oraz beżowe i szare meble. Aranżacja jest prosta i nie ma za wielu dodatków i ozdób ale uważam, że takie nieprzeładowane jest idealne. Według mnie ceglane słupy z Callie's Pick Decor to jedna z fajniejszych rzeczy na stardoll jeżeli chodzi o aranżacje. 


Tymczasem z osób komentujących wybiorę jedna osobę która zgarnie sd :) 

2 komentarze:

  1. Kinga, chyba Cię wynajmę do aranżacji wnętrza mojej doll :)

    Te, które miałam wszystkie zaczęłam remontować, a w końcu nie mam takiego lokum, z którego byłabym całkowicie dumna.

    Masz może coś z mebli inspirowanych Versace, chciałabym zobaczyć jak je widzisz we wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. niech słoneczko już wraca!! :(
    aranżacja jest cudowna, delikatna i ten kot <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!