Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie, dziś dla odmiany dwie stylizacje. 
Nie wiem jak Wy, ale ja w ostatnich dniach zapragnęłam wiosny,
 śpiewu ptaków, słońca, radości...

I tu na swoje pocieszenie ujrzałam taką radosną, wczesno-wiosenną stylizację DieForDior. 
Suknia w kwiaty, kolczyki dodające jeszcze więcej pogody ducha, wokół zieleń.
Czyż to nie wspaniały widok?


Na stylizację Leuce również zwróciłam swój wzrok. 

Tak mało jest męskich doll, że od razu ten outfit wpadł mi w oko.


Co myślicie o dzisiejszych stylizacjach?

Dajcie znać w komentarzu

9 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna,taka wiosenna :) ja już sama szybciej czekam kiedy będzie można schować te koszmarne zimowe kurtki i buty xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również Tobie się spodobała :)
      Niech przyjdzie już wiosna <3

      Usuń
  2. O mój bosze! Obie są fantastyczne! Kolory w pierwszym looku są idealnie dobrane, wszystko do siebie pasuje, ogólnie zazdroszczę, bo sam nie potrafię wystylizować tej koszuli(?) z Blumarine.
    W drugiej te wszystkie ciężkie materiały super się łączą i ta biała koszula dla kontrastu! (ta druga doll wydaje mi się, że jest "damska" tylko osoba tworząca stylizację chciała użyć tych spodni i zmieniła ciało na to z wyprostowanymi nogami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Leuce to raczej damska doll, chyba że to doll genderfluid, ale raczej nie ma nic o tym w swoim BIO.

      Usuń
    2. Wiktor, pochlebiasz tym komentarzem, bardzo inteligentnie.
      Jak dobrze, że znalazłam coś co i Tobie się spodobało. A co do koszuli(?) myślę, że wystylizujesz ją, że otworzę oczy ze zdziwienia. Już widzę, że może być to dla Ciebie wyzwaniem.
      Co do drugiej doll, to czasem trzeba się trochę pomylić, aby ktoś się odezwał i poprowadził na właściwe tory :)
      Dzięki za uwagę.
      Zapisując screen, nie analizowałam szafy. Chociaż mogłam bardziej przyjrzeć się całej stylizacji, a tym bardziej twarzy. Teraz widzę, że mogłam popełnić błąd, ale każdemu może się zdarzyć :P

      Usuń
  3. Obie stylki są świetne, ale pierwsza podoba mi się szczególnie, chyba po raz pierwszy widzę tak dobrą stylizację z użyciem tego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jestem zadowolona, że potrafiłam zwrócić Twoją uwagę na oba looki :)

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja jest CUDOWNA!! Aż czuć od niej ten wiosenny powiew :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje świetne! Zwłaszcza ta z suknią, piękne kolory. Tęsknię za wiosną, a najbardziej za latem, które kocham...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!