Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie to zrobione



Hej kochani!

Mam nadzieję, że u Was wszystko  w porządku :) Ja szczerze mam już dosyć tego tygodnia, tematu firmy i dofinasowania... Pochłania to całą moją energię oraz chęci do czegokolwiek. Zobaczymy co w ogóle z tego wyjdzie bo mam ochotę rzucić tym wszystkim. Nie mniej jednak coś udało mi się na dziś dla Was przygotować. Postawiłam na coś co lubię czyli beż i biel. Mam nadzieję, że spodoba się Wam. 



Z osób które skomentują ten post wybiorę jedną którą nagrodzę stardollarami! 

5 komentarzy:

  1. śliczna aranżacja, piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja, przyjemna dla oka.
    Co do firmy, poczuj całą sobą jakbyś już ją miała, zamknij oczy i uruchom swoją podświadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrze, lubię to połączenie kolorów. Wydaje się takie kojące dla zmysłów :) Aż się ma ochotę usiąść w fotelu z kawą i dobrą książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie! Ta sofa z nowej dostawy jest świetna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!