Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STYLIZACJA


 

6 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) kupiłam tą koszulę,ale nie mam pomysłu na nią i leży w szafie xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl, więc będę powściągliwa. Ale ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, luźna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie koszuli ze spódnicą. Mam obie te rzeczy, ale jeszcze nie udało mi się ich wystylizować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Ta koszula już wcześniej wpadła mi w oko, muszę ją koniecznie kupić :) Nie wiem co tam maz pod nią, ale fajnie wygląda z tymi widocznymi ramiączkami. Dodatki to mocny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i zaskakujące połączenie, mi się bardzo podoba! ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!