Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
„Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki.“


 W tym ciężkim czasie, życzę Wam trochę słońca w życiu  kochani! Ja tymczasem zostawiam Wam moją nową aranżację, dla mnie lekko wiosenną, delikatną - bardzo mi się ona podoba. Nie chciałam jej przeładować więc nie ma za wiele dodatków. Dajcie co znać co myślicie :) Ja tymczasem uciekam do pisania biznes planu... Trzymajcie za mnie kciuki ;p 


Ahhh i jeszcze...

100sd z postu "Lookbook LE" zgarnia Jassmaka - zgłoś się proszę do mnie (3siostry).



6 komentarzy:

  1. Oj czuć wiosnę zdecydowanie!
    Śliczna kuchnia, ostatnio też mam słabość do używania błękitu w aranżacjach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Jassmaka, nie Ty jedna, ja również uwielbiam błękity, swego czasu nie mogłam obojętnie przejść koło lazurowych kolorów. Nieważne co to było, ale by był to ten kolor :)
    Dziś już inaczej na wszystko spoglądam. Każdy jest piękny, ale musi być umiejętnie dobrany do całości.
    @ 3siostry/Kinga, aranżacja przyjemna dla oka. Podziwiam Cię, że ciągle masz pomysły na wnętrza. Ja coś mam w myślach, ale już na stardoll to niezbyt mi wychodzi.
    Jestem ciekawa czy masz coś z ostatniej dostawy Fashion inspirowane Versace. Chętnie zobaczyłabym jak widzisz te mebelki w aranżacji.
    Trzymam kciuki mocno! Już wiem, że dostaniesz to czego pragniesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do takich marokańskich kafelek, świetnie je tutaj wyeksponowałaś. Bardzo ładna aranżacja, tak jak sama napisałaś - delikatna i wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kuchnia! Ja jakoś nie umiem zrobić kuchni... Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne połączenie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! musisz u mnie jakieś wnętrze zrobić <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!